Suna a propaganda nazista.
In fiecare an, vw face aia, vw face aia, toyota inchide fabrici, gm e in faliment, si la sfarsit, la numaratoare: 1.toyota, 2.gm 3. ford.
Giga total de acord.
Youngman prezentase planuri pentru 9-1, 9-6x (SUV) si 9-7 (sedan mare), dar ceva nu a functionat.
GM are o mare reticenta fata de Saab si s-a impotrivit mereu cum a putut.
Sunt convins ca noi nu stim toata povestea si ca adevarul e undeva la mijloc.
Saab nu va muri, mereu o sa fie o cale. Sunt curios, oare daca, pe langa electrice, ar monta si 2-3 motoare cu combustie interna, cum ar fi?
Stiu ca, costurile sunt mari, dar platforma ar trebui sa fie gata adaptata pentru motorizari diesel/benzina.
Giga nu te blamez pe tine :)
Repet: problema Saab e ca a impartit platforme si motoare cu Vectra, cand defapt era pozitionata pe piata ca si marca premium.
In SUA nu a fost nevoie de reclama pentru ca a fost cumparat de o categorie de clienti foarte importanta: intelectualii. Marca si-a pastrat acest appeal.
In Europa, a trebuit sa lupte pe alt front... ori cand tu oferi 2 modele si BMW vreo 8... e destul de dificil.
Saab mereu a oferit si motoare proprii, cel putin cele benzinare (2.3, 2.0, 2,8 ultima generatie, etc).
Eu in continuare imi sustin opinia: cu o linie de cel putin 4 modele distincte, nu se ajungea aici.
Ultimele comentarii
638 in total