GM cu politica lor de 2 bani si opozitia constanta i-a dus in mormant.
Cand Koenigsegg a vrut sa preia brandul, GM s-a opus, cand Spyker a reusit sa-l ia, le-au bagat bete in roate, cand Youngman au facut o oferta consistenta s-au sucit, asa ca nu-mi povesti mie de GM. Inafara de Camaro si gama Lincoln au numai porcarii.
Saab a fost o sursa constanta de tehnologie pentru nesimtitii aia, tine minte ca profiturile Saab erau ale GM, pierderile Saab erau ale lor.
Fara platforme si motoare... exact, hai sa facem Saab cu platforma de Vectra B sa concureze cu BMW si Mercedes.
@BaditzaEx: pai din ce stiu de pe site-ul comunitatii oficiale, e asa:
-Probabil prin primavara o sa se mai faca un facelift la actualul 9-3, se doreste repornirea productiei cat de repede si reangajarea majoritatii muncitorilor, pentru a nu se pierde experienta lor atat de pretioasa.
-In 2014 o sa apara noua generatie 9-3 (pe platforma Phoenix, cu motorizare (se spera) de origine BMW) hybrid si full electric (sedan, cabrio, combi si hatchback)
-Saab nu este cea mai mare afacere a consortiului japonez proprietar, deci puntul de break-even (zero) ar fi undeva la 20.000 de exemplare/an.
-A revenit in actualitate 9-XBioHybrid (o masina cat Giulietta) si ceva Suv.
Vom trai si vom vedea, aparent NEVS sta bine cu fondurile.
Saab momentan este in discutii pentru preluarea unui motor diesel de la BMW (cu care era in discutii si inainte de faliment) si a celebrului 1.6 PSA/BMW pentru producerea viitorului 9-3 si ca hybrid.
Ultimele comentarii
638 in total