Sisteme mai vechi imbunatatite, nimic spectaculos.
Bravo lor ca incearca sa ofere o masina cat mai sigura.
That being said...
@BaditzaEx: primii care au introdus centura de singuranta au fost Nash (USA), iar primul producator cu centuri de siguranta in standard a fost Saab.
@pt toti copilasii: n-are absolut nicio importanta daca Volvo are sau nu reprezentant in aceasta clasa. Aici e vorba despre sisteme de siguranta.
@??: da, Volvo e marca premium(spre deosebire de nemti, nu face camioane, utilitare, etc), iar S80 e o masina senzationala, in ciuda varstei.
Ce anume are tehnologic in plus fata de Fiat 500 (de exemplu)?
Faptul ca se poate conecta telefonul la el? Fiat 500 are Blue&Me care-i cam tot aceeasi chestie. Deci nu vad unde anume "lasa clar in spate" Fiatul.
Frumusica masina, dar 95% din design e copie dupa 500, iar poza aceea cu interiorul (spartan si simplu, cu scaune desebit de atragatoare) e generata pe computer.
Mie personal nu imi place, dar asta conteaza mai putin, oricum nu fac parte din target-ul lor.
@dany: vag n-are nimic asemanator cu TwinAir, Giulietta este cea mai sigura masina din clasa ei, MiTo este masina care se devalorizeaza cel mai putin la ora actuala.
De acord ca Marchionne nu prea isi da interesul pentru Alfa, dar... speram, asteptam, etc.
Scuze, la Cadillac ma refeream (desi Lincoln chiar imi place). Stiam ca nu pusca acolo ceva :))
GM a preluat Saab dupa ce Ford a cumparat Volvo... cam asta era ideea, o marca europeana luxury. N-au reusit cu niciuna pentru ca n-au reusit sa inteleaga ce anume e luxury.
BLS a fost 9-3 cap-coada, de ex. 9-7x a fost un Trailblazer rebagded si toti jurnalistii care au testat-o au spus ca e cel mai bun Trailblazer.
Da, sa ne oprim, ca e mult de tot de discutat pe subiectul asta :)
Sa nu ma intelegi gresit, iti aprob si sustin 80% din comentariu, si din comentariile tale in general. Esti un om care stie ce spune.
Dar, niciodata nu-mi predica mie despre GM. :)
Ultimele comentarii
638 in total