@Giga: cu tot respectul, te rog sa nu imi atribui cuvinte si ganduri, atata timp cat eu nu am spus nimic.
Cu toate nesimtirile GM, exista viata pentru Saab si dupa acest mariaj esuat.
Se poate construi 9-3 si fara componente GM, defapt cam asta intentioneaza NEVS. Oricum masina asta e un model de tranzitie spre noua era GM-free.
Nu reiau la infinit discutia despre relatia Saab-GM, ma bucur ca au scapat de mizeria aia de concern scos din faliment de Obama.
Mai rau de atat nu se poate, deci de aici inainte, numai de bine! E greu sa joci corect cand terenul e inclinat.
Saab e mai Saab acum decat a fost vreodata. Reuseste sa aiba viata dupa multitudinea de suturi in c*aie venite din toate partile.
Asta e esenta si sufletul Saab, Giga.
@BMW: fanii suedezi sunt aici. Spune-mi mai pe larg despre inovatiile astea, ca, inafara de motorul cu combustie interna si ABS-ul eu nu mai cunosc.
P.S. "spalati-va".
P.S.2. Ma bucur ca ti-e drag, dar totusi, ar trebui sa stii ca-l chema Gottlieb.
P.S.3. IPone asta e o replica "1:1" de iPhone?
@Giga-Motors: marca minora sau nu, au fost primii.
@Cineva: "suprematie" e un cuvant prea vag pentru mine. Sisteme gen lane warning, distronic, tetiere active, night vision, traffic sign recognition, etc are si Lexus, si BMW, si Volvo.
S-klasse e o masina senzationala, asta nu voi nega niciodata.
@BMW defapt primii care au introdus sistemul de iluminare LED au fost cei de la Lexus.
Ultimele comentarii
638 in total