N-as baga mana in foc ca S e cu mult mai buna decat Lexus Ls600h.
Dan, Lexus, Cadillac si Infiniti, lasand la o parte camioanele, nu construiesc A1, seria 1, seria 3 cu geamuri la manivela, A-klasse ... etc.
@mntsn: probabil ora tarzie a facut ca exprimarea mea sa fie vaga :)
Despre masinile sport vroiam sa zic ca nu vreau sa fie considerata Smart Roadster ca masina sport. Eu personal, masina sport consider CL500, GT-R, Camaro, Challenger, etc... masini care nu-s tocmai mici.
Si da, consider ca o masina cu motor mare trebuie sa consume mult, trebuie ca pretul sa se reflecte si in consum si intretinere, sa nu fie accesibila tuturor. Si asta face parte din exclusivitate.
@Giga: am comparat bmw cu suzuki si hyundai prin prisma dotarilor, si a materialelor, la BMW (aici ma refer strict la seria 3) erau absolut dezastroase si 102 cp nu era foarte "ultimate driving machine". Consider ca se dilueaza excesiv brandul si mesajul inspirat de marca cu asemenea produse.
Vorbind despre camioane, eu inteleg ce-a vrut sa zica Fopel, exista camioane premium, Volvo si Scania fiind 2 exemple. E vorba de materialele folosite in interior, de confortul oferit si de modul in care pot sa transpuna pe sosea puterea bruta. Nu se compara nimic cu senzatia unui R730 sau a unui FH16 :)
Eu zic ca Lexus, Infiniti si Cadillac au ramas singurii producatori cu adevarat premium.
Si dintre toate marcile astea, ironic, dar Lexus si Cadillac sunt singurii care au oferit mereu numai produse premium.
Restul au mai dat-o in bara ocazional, sau si-au diluat pretentiile de premium (MB cu a-klasse si toata gama de utilitare, Volvo inca e curat, dar ei abia au intrat in liga premium, BMW incet incet isi revine, dar in deceniul trecut erau dezastru la dotarile entry-level, practic se bateau cu hyundai si suzuki).
Sunt de acord cu tine, dar in alta viziune: mie nu imi plac masinile care se chinuie sa faca mai multe lucruri deodata, gen crossovere, coupe-cabrio, SUV, SAV si cum s-or mai numi... si toate derivatele din ele. Nu vreau o masina ultra sport, dar cu 7 locuri, garda la sol mare, ieftina de intretinut si cu consum cat bricheta.
Daca vreau o masina sport, vreau sa fie mare, joasa, galagioasa, cu un consum enorm si cu o manevrabilitate foarte buna. Nu vreau sa car jumate din cartier cu mine si nici sa consume 2%.
Nu mai intelege nimeni nimic din masinile noi, nu mai au personalitate si nu mai inspira nimic.
@Giga: Volvo urmareste ce urmaresc toti constructorii: profit.
Pentru profit e nevoie de notorietate, in liga jucatorilor Premium. De aici acest S60 Polestar, de aici R8, Phaeton, CTS-V si restul modelelor pomenite de colegi.
Eu zic sa ne bucuram de masina, si de diversitate. Si de faptul ca mai avem o alternativa intr-o clasa pe care oricum nu multi ne-o permitem.
Ciudat cum o astfel de companie(la fel si Caddy, Lexus si Holden) poate sa se ia la tranta cu "traditia" MB & BMW. Traditia asta se pare ca nu mai face 2 lei in ziua de azi.
Ultimele comentarii
638 in total