:)) NU ma intereseaza cat vinde BMW in europa! Si nu ma intereseaza cat vinde cine unde!
Tu chiar iti cumperi o masina in functie de cat vinde nu-stiu-unde? Sau asta e criteriul de calitate a unei masini... cat de vanduta e? Daca in niciun domeniu nu e asa, de ce in domeniul auto ar fi?
Da, corect, din profit se traieste, dar profitul nu e totul. Noi mai mintim, e omeneste, dar cifrele nu mint... decat cand sunt afisate cu vointa gresit.
Vezi, ai dreptate, dar Hyundai-Kia au fost anchetati si platesc pentru treaba asta... la noi parca e vestul salbatic, fiecare dupa cum il taie capul.
dan_grc: repet, nu am nimic cu masinile germane, am cu marketingul si politica marcilor. (vezi sarbatoarea cu mare fast a Mercedes asupra airbagului - obiect care nu l-au inventat si nici nu l-au folosit primii)
Tinta nu mai este europa de mult, este China, Brazilia si USA. Acolo iese grosul la vanzari, si pentru pietele respective se bat constructorii. Ca unele marci nu se preteaza acestor piete, e absolut normal, cum nici Cadillac nu s-a vandut bine in europa, sau cum nici Citroen nu se vinde in USA.
Volvo e un constructor mic, care va creste pe parcurs, iar despre 300C am zis ca e impozant, nimic altceva.
@mntsn: sa-ti aduc aminte de r8 e-tron cu 17 milioane de nm? de vanzarile intre dealeri ca sa umfle cifrele? de emisiile declarate mai mici la a1? de faptul ca a4 2009 are 3 stele la siguranta, desi se laudau cu 5? de recallurile masive musamalizate (790.000 de masini in 2006)?
Spune-mi daca mai vrei, ca mai am destule...
Ultimele comentarii
638 in total