@mntsn: http://www.autotrader.com/research/article/car-reviews/168838/2012-volkswagen-jetta-new-car-review.jsp
"Since we can't recommend any Jetta sedan with rear drum brakes, that leaves us with the 2.5 SEL, the TDI or the GLI. "
Google "2012vw jetta drum brakes" and be amazed!
A6 nu A8, m-am incurcat.
A6 2.8 FSI Technical Specifications
2773cc, 6-cylinder, 4-valves, DOHC, Petrol engine
Power: 204PS@5500rpm, 280Nm@3000rpm, 243kph top speed
http://www.carsguide.com.au/news-and-reviews/car-reviews-road-tests/audi_a6_2.8_fsi_review
Pot sa-i spuna cum vor ei, e 2.8 ala de cand lumea. VR6 sau cum soare ii spune.
O zi faina!
@dan_grc: totusi, nu vezi nimic in neregula cu asta? Adica suntem avansati tehnologic pana ne iese pe nas, si punem tamburi de frana? In china inca fabricam VW Santana?
@dan: natura afacerii in care activam la momentul respectiv m-a facut sa posed acele masini. Passat mi l-am cumparat singur pentru ca gasisem o oferta extrem de buna, cu gandul sa-l revand, dar am plecat din tara si-am ramas tovaras cu el cateva luni.
Audi mi s-a parut o masina (doua, ma rog) bine facuta, bine inchegata, dar exact ca un catar: te duce unde ai nevoie, dar nu simti nimic, ca pe targa.
BMW-ul a avut o multitudine de probleme, de la suspensie la cutie, dar cu el cred ca m-am fript eu, am senzatia ca nu a fost foarte bine ingrijit inainte sa ajunga la mine.
Bun, trecand mai departe, simt ca va sunt dator cu niste raspunsuri / explicatii daca vreti.
1 la mana, presupun ca stiti ca marcile care ma atrag sunt Saab, Volvo, Lancia, Lexus, Alfa Romeo, Citroen si Lincoln. Sunt absolut constient ca sunt masini mai bune/scumpe/ieftine/rapide etc decat ceea ce ma atrage pe mine.
2. repet, nu am nimic cu masinile germane. Am ceva cu "fanii" lor, cu marketingul si cu politica de a prezenta orice produs drept "great success" (vb lui Borat). Aici vreau sa ma explic, luand un exemplu aleatoriu: VW Jetta (varianta pt USA) are TAMBURI de frana pe spate. VW up la fel. Audi introduce "noul" 2.8 fsi pe A8 anul trecut (defapt motorul se fabrica din '99).
Astea sunt doar mici exemple asupra politicii acestui concern, desi masinile, repet, sunt ok.
Ceea ce ma deranjeaza e atitudinea asta de lideri mondiali, cand mai au foarte mult de muncit pana acolo. De aici ma deranjeaza comparatiile a absolut oricarei masini cu "concurenta" germana cand nu e cazul.
Marcile care imi plac, imi plac MIE, pentru ca am experienta cu ele, pentru ca am pus mana pe un Saab, sau pe un Lexus si pentru ca ma atrag. NU pentru ca zice nu stiu ce site/forum/vecin ca-s bune. Asta ma intereseaza putin spre deloc.
Mai departe: salivez din cand in cand dupa un BMW Z4, dar nu mi-l permit. Imi place Audi A5, dar imi depaseste bugetul. Aveam pe lista cand mi-am luat ultima masina si un A-Klasse, dar am renuntat din cauza interiorului.
3. Departe de mine sa apar Toyota, daca au gresit, sa plateasca. Dar imi doresc sa plateasca la fel si cei care gresesc si nu-s deloc mediatizati, si aici ma refer la ce spune mntsn. Nu, prietene, nu a hackerit nimeni stirile despre VW, indicam doar cat de pornita e presa auto impotriva Toyota comparativ cu marcile germane.
Aceeasi presa auto (vezi jalopnik.com) care sustine sus si tare ca "de cand audi a inceput sa puna leduri pe masini, toata lumea i-a urmat"... aberatii! Prima masina cu leduri a fost Lancia Thesis (in stopuri), apoi a urmat conceptul Lancia Delta (in faruri), iar prima masina de pe piata cu LED in faruri a fost Lexus LS. Si multe, multe altele, pe care o sa le dezbat cand imi permite timpul intr-un articol pe blogul meu.
Cat despre Fiat si Renault, la cu totul altceva m-am referit, si anume: standardele duble in ceea ce priveste informatia vis-a-vis de o marca sau alta.
Imi pare sincer rau ca nu reusesc sa dau de acel articol, Am pus linkul respectiv acum vreun an pe un articol de pe AM cu un recall Toyota. Cand il gasesc, te voi anunta.
@mntsn: Tu nu trebuie sa ma convingi pe mine, pentru ca nu gandim diferit.
Eu arunc cu noroi in cei care nu sunt capabili sa recunoasca ceva interesant si la alte marci, cei care nu vad in fata ochilor altceva, cei care sanctioneaza prompt orice derapaj la alta marca, dar trec cu vederea derapajele marcilor lor favorite.
Da, imi plac unele marci si imi displac altele. Nu sunt obiectiv, pentru ca am parerile mele proprii, care mi le-am format in mare din experienta proprie, restul fiind din informatii citite pe internet si schimb de informatii cu alti oameni.
Repet, pentru ultima data: nu am nimic cu masinile sau marcile germane. Am ceva cu partea umana din ele. Si, evident, am ceva cu cei care arunca cu noroi (vorba ta) in marci despre care nu cunosc absolut nimic.
E posibil sa fiu hater, nu detin adevarul absolut, dar presupun ca e nevoie si de de-astia ca mine pe-aici.
PS. Singurele marci pe care le detest (nu urasc nimic, e mare pacat sa urasti... poate hai o femeie :) ) sunt Hyundai si Skoda.
Nu erau si nu sunt, pentru mine. Constatam doar o realitate.
Corect, si Toyota, doar ca la Toyota e tragedie mondiala cand se intampla, la altii nu. Stii cum zic?
@mntsn: vorba lui dan, cand Toyota face un recall, toti se **** pe ei ca niste caini excitati. Cand astia fac recall... "vai, dar e absolut normal". Mi-e greata de standardele astea duble pe care refuzati sa le vedeti.
Inchei cu recall-urile, nu ne intelegem nicicum, spunem aceeasi chestie cu alte cuvinte.
Astea nu apar nicaieri la noi, respect americanilor ca sunt in stare sa le mediatizeze, pentru ca pana la urma "clientul nostru stapanul nostru". La iurop vad ca nu merge zicala asta.
Despre crash-test: este amuzant la cati ani-lumina considera publicul "cunoscator" marcile germane fata de concurenta, cand defapt nu e nici pe departe asa, fiecare clacheaza. In schimb, cand clacheaza Dacia sau orice alta marca non-germana, iar e circ pe internet.
Renault are toata gama cu 5 stele la Ncap, nimeni nu zice nimic; sunt ani buni de cand Fiat are vreo masina cu mai putin de 5 stele, nimeni nimic... Dar, sa fereasca D-zeu sa aiba vreuna cu 4*, ca-mi explodeaza monitorul de la cate stiri apar.
Audi e-tron: daca este concept trebuiau sa taca din gura, nu sa se afiseze repede cu 4500 de nm cand defapt stiau si ei ca nu e asa.
Defapt asa e cu nemtii, in fiecare an fac previziuni, predictii, anunta ca fac, ca dreg, ca investesc + cresteri masive la vanzari peste tot, si la sfarsitul anului, in topuri la vanzari: 1. Toyota, 2. GM, 3. Ford.
Fain!
P.S. Sunt la munca, ajung acasa si iti caut recallul ala, care vad ca nu mai e pe internet, decat dupa documentare serioasa. Interesant, nu?
Ultimele comentarii
638 in total