Motorul de 2.0 diesel era produs de VM Motori
"The 2.0 L diesel is used in the Chevrolet Captiva/Opel Antara/Daewoo Winstrom, the Chevrolet Optra/Daewoo Lacetti, the Chevrolet Cruze and the Chevrolet Epica/Daewoo Tosca."
Iar cele de 1.3, 1.6 si 2.0 de pe Opel, Cadillac si Saab sunt produse de Fiat.
Acest parteneriat este unul istoric, sa zicem. Totusi, vorbim de unele dintre cele mai vechi marci europene + gigantul GM.
Dar, la ce masini ni se ofera spre cumparat in zilele astea, nu vad sa iasa nimic notabil sau de retinut. Cum spuneau si colegii de mai sus, ADOR Camaro, dar volanul ala ma omoara. Si am mai descoperit o chestie la masina respectiva care nu-mi place deloc, si anume plasticul ala argintiu din interiorul ceasurilor de bord, care refleca lumina in ultimul hal si noaptea iti atrage atentia involuntar.
Sunt in principiu curios ce va iesi, niciuna dintre marci nu exceleaza la capitolul monovolume.
@LauCalin: daca nu ma inseala memoria, motoarele Diesel folosite de GM si Fiat erau produse de VM Motori, nu de Fiat in sine.
Ah, si stii si tu ca rivalitatea Saab vs. Volvo e mai apriga decat BMW vs. Audi :), cel putin in ochii fanilor.
@inexorabil: daca Saab-urile recente nu ti-au starnit niciun sentiment, totusi, iti recomand sa incerci un TurboX... s-ar putea sa iti schimbe parerea. Iar daca te indrepti spre clasice, daca ai pe undeva ocazia, fa o tura cu 99 Turbo... e delicios!
Eu cred ca GM prin Cadillac mai are forta sa ramana "american". Nu stiu daca mai exista piata pentru un DeVille modern, dar cu siguranta mi-as dori sa apara asa ceva.
@Cuantic: bine ai revenit! Ai lipsit o vreme :)
@dan: oricum diferentele sunt foarte mici, cel putin in top 10.
9-3ul a fost in topul Dekra in 2007, 08, 09 si 2010, acum... din moment ce nu se mai fabrica, e oarecum normal.
@cenzurat: faci parte din aia care nu inteleg la ce se refera topul.
Warranty direct prezinta defectele cu procentaj invers, nu cu numar total de unitati, deci Honda are o masina defecta din 344, nu 10% din total.
Asadar, argumentele tale sunt absolut irelevante.
Ultimele comentarii
638 in total