Ma amuz teribil, si vad ca-s tot mai putini cei care isi mai bat capul cu tine :))
Totusi, sa nu-ti las aberatiile fara raspuns:
1. Tu II EXPLICAI lui Antonny ca Bravo este o masina mediocra (dar n-ai avut bravo niciodata, habar n-ai cum se traieste cu ea) spre deosebire de Golf 7 (cu vreo 6-7 ani mai nou decat Bravo, dar nici in Golf 7 n-ai urcat vreodata).
2. Sunt absolut convins ca n-ai urcat nici in Mini, nici in 500.
3. Eu n-am pomenit nimic de "clasa" low cost, te-am intrebat pe tine care-s modelele low cost de la Fiat din momentul asta, inca astept raspuns.
3.1 Studiaza cum e cu low cost (ce inseamna), supermini, etc.
4. Conform analogiei tale, iti cumperi Patrol pentru ca mergi sau merge la Dakar. Asta-i ca si cum ti-ai cumpara Aveo pentru ca Chevrolet a castigat WTCC. Eu asta am inteles.
4.1 Ai fost vreodata cu un Twin Air ca sa emiti astfel de afirmatii?
In concluzie, tu nici macar din auzite nu vorbesti, tu inventezi pur si simplu si aia e.
Eu inca ma mir cum reusesti sa respiri :)))
Care anume din modelele Fiat disponibile noi in Europa in momentul asta este Low-Cost?
500, alaturi de DS3, Alfa Mi.To si Mini sunt din categoria "supermini", nu sunt masini low cost, nici de volum, sunt fashion icons, mai mult accesorii decat mijloace de transport. Te invit sa intri intr-un 500 si intr-un Mini, ca sigur n-ai facut-o.
Care-i legatura dintre Bravo, Golf si low cost?
Panda 4x4 este o masina comparabila la capabilitatile offroad cu modelele consacrate si mult mai mari. Rostul alora care e?
Tinere... tinere... :))
"Pe cand daca te uiti la ceilalti sefi (Mercedes,Bmw,Vw,etc) sunt niste oameni care inspira un grad ridicat de intelectualitate."
Tu defapt vroiai doar sa scrii marcile astea in discutia asta :)
Inexorabil, eu nu cred, pentru ca mai avem un pic si ajungem la production gridlock, si dupa aceea doar prin design cred ca o sa mai poata sa acapareze clienti.
Ultimele comentarii
638 in total