Masina asta n-are nicio legatura nici cu Octavia nici cu clientii ei.
Revenind la subiect, mie mi se pare kitsch.
E frumoasa, nu zic nu, in poze nu pare cinestie ce, dar in persoana e faina.
Dar,
Gurile de la climatizare parca-s de pe Cobra. Nu se potrivesc deloc. Plasticul de pe consola cu schimbatorul de viteze e o amintire din anii 80, plasticul lucios de pe cd si navigatie e urat de tot si atrage amprente (si pe navi e mult prea gros), iar fata masinii se chinuie mult prea mult sa ne spuna ca defapt e Volvo, nu un Clio machiat.
Concluzie: generatia precedenta era mult mai frumoasa.
pe 5 ani, costurile medii cu combustibilul la Volt sunt 4700$, care s-ar putea traduce si in 1500$, depinde cum o folosesti.
pe 5 ani, costurile medii cu combustibilul la Jetta (2.0 tdi, aceelasi dotari ca Volt) sunt 9850$
Deci avand in vedere diferenta de 8-10.000 de euro la aceleasi dotari in favoarea Jetta, e buna afacerea. Nemaipunand la socoteala faptul ca la Volt nu se plateste impozit sau taxa de poluare.
@alex: arata-mi orice masina de genul ala care face 1400 de km cu un plin si-o cumpar maine!
@Alin C: nu, nu poti. Cel putin nu noi.
@Sile: scopul lui Volt este sa faci economie (in oras e excelenta pentru mine, cel putin, care merg zilnic la birou si acasa, si eventual la cumparaturi si cam atat, si nu vreau diesel mai spatios pentru ca 1. nu imi place diesel si 2. pentru drumuri lungi poti sa folosesti si Volt linistit). Iar scopul principal al lui Volt este poluarea in oras, absolut evident.
Ultimele comentarii
638 in total