O stire falsa. De fapt tot VW e de vina. Nimic nu bate fiabilitatea asiatica. Nici macar stiri de genul asta. Gata, inapoi cu fruntea pe ciment. Totul e in regula.
Este modul cel mai sigur sa asiguri securitatea sistemelor tale. Cloud-ul german e unul din cele mai sigure. La fel chinezii, rusii, etc au serverele proprii de care nu se atinge nimeni. Doar la americani fiecare intra cum are chef. Daca aveti documente pe Cloud puteti sa le considerati publice :):):)
Odata cu update-urile on the fly, probabil n-o sa mai auzim asa de des de recall-uri. Totul o sa se faca pe sustache, spre disperarea fanilor de asiatice care n-or sa se mai simta respectati daca firma nu le inlocuieste gratis garnituri de cativa centi si becuri cu filament, pe stoc de acum 20 de ani.
Revenind la lucruri mai serioase, 1000 de programatori in plus o sa tina pretul sus la Mercedes-uri. Asta in cel mai bun caz. Mai probabil insa or sa devina si mai scumpe.
Daca era honda, fanii isi insangerau fruntile de ciment. Daca e Mercedes e doar o alta troaca germana care nu-si respecta clientii. Stim placa.
Asteptam legendele urbane sa arunce valuri de lumina peste proprietarii de germane. In special peste triada.
Hai ca m-ai facut curios. O sa ma uit si eu la ale mele. Aici chiar putem verifica pe bune. Iar masina mea a fost condusa in ultimii ani doar iarna, pe sare, zloata si tot tacamul. Vara sta trasa pe tusa si vede soseaua doar in zilele cu ploaie.
To be continued ... acuma chiar trebuie sa plec.
Ultimele comentarii
1692 in total