In foarte multe domenii, o oferta prea bogata descurajeaza clientii. Vanzarile bune se fac cu produse putine si de calitate.
Reducerea motorizarilor ajuta la focalizarea clientilor si vor scoate mai usor banul din buzunar. Less is more.
Pe langa asta, pot redirectiona finantarile pe motoarele electrice, tehnologii noi pentru baterii, software, etc.
Motorul de pe E55 e cel de generatie mai veche, cu compresor. Un motor excelent, usor si solid. Puteai sa abuzezi de masina fara nici o grija ca iti pica ceva. De asemenea era foarte usor de modificat, pentru cei pasionati de asa ceva. Datorita comoresorului, aveai cuplu la greu la plecarile de pe loc. Plaja superioara insa era limitata, tot datorita compresorului.
Preferatul meu, de departe, este generatia urmatoare, motorul natural aspirat de 6.2L. Sunteul motorului ala e cel mai masculin posibil la o masina de serie. Sper ca intr-o zi sa pun mana pe un V8 cu compressor sau un V12.
Din pacate piata de second hand se duce in sus, de la un an la altul. Iar masina nu e prioritatea nr 1 acum.
Nu m-as mai intoarce niciodata de buna voie la o cutie manuala. Cand vin acasa si trebuie sa conduc masina alor mei e ok. In primele ore poate mai inec motorul de 2-3 ori si pe urma treaba merge brici. Dar in nici un caz nu e ceva ce-mi lipseste, sau imi ia placerea de a conduce :):)
Daca iti inveti cutia, poti sa schimbi vitezele foarte bine doar din acceleratie. Padelele de pe volan le folosesc extrem de rar. Poate iarna, cand cobor o panta cu gheata si fortez cutia sa nu sara mai sus de o anumita treapta de viteza. in 20 de ani nu stiu daca am facut-o de 5 ori. Chiar si asa tot este periculos. Daca e gheata pe jos si fortezi masina intr-o treapta prea mica, poate sa inceapa sa alunce pentru ca rotile nu se invartesc suficient de repede.
Vara, poate odata pe sezon mai dau din clapete sa mai vad daca mai functioneaza. In rest absolut deloc.
Mai sunt situatiile in care te mai iei in coarne cu cate unul pe strada si cutia intra automat pe modul sport si tine turatiile sus, gata de bataie :) Cand se linistesc lucrurile, calmez motorul de la levierul central prin cateva miscari la dreapta, sa fortez cutia sa schimbe in treptele superioare. In rest, niciodata n-am simtit nevoia sa mai mestec in mamaliga.
Fiecare cu viata lui ... :) Daca iti anticipezi corect miscarile, o talpa la podea e suficienta pentru computerul de bord sa stie ca motorul si transmisia trebuie sa se puna la treaba. Cand ai terminat repriza/depasirea, ridici piciorul de pe acceleratie si lucrurile isi reintra in normal.
@vtec de la dozator, merci, dar m-a sunat deja @netam-nisan, incantat nevoie mare, sa-mi dea vestea.
Acuma, fiindca nu vreau sa stric Pastele amatorilor de hoange, o sa zic cateva lucruri frumoase, atatea cat pot sa vad.
De exemplu, design-ul din fata, in primul rand te izbeste cu dimensiunea farurilor. Parca sunt niste ochelari din anii 70, gen fund de borcan, in spatele carora au plesnit niste LED-uri. Apoi le-au lungit cu disperare sa para mai americane, dar o sa hotarati voi daca le-a reusit sau nu.
Spatele are un fel de stopuri care la inceput au fost copiate dupa VW Jetta, pe urma le-au injectat ca pe niste buze, cu silicon, pana au ajuns sa semene cu alea de pe taiota camry(a).
Tableta aia, in schimb, de care radeau toti de Mercedes acum vreo 6 ani, a ajuns la moda si la honda. Ca sa-i dea si-o utilitate practica, au facut-o butucanoasa si au prins-o zdravan in bord, sa te poti tine de ea daca drumul e mai prost, sau cand soferul are tentative sa-si prinda mintea cu masinile germane de pe drum.
Per total, trebuie sa recunosc ca design-ul hondei asteia e in linie cu toate civic-araiele de la inceput si pana astazi. Adica nu seama una cu alta, si n-au nici o continuitate. Par niste masini pierdute in spatiu, care vor cu disperare sa-si gaseasca locul, dar cumva designerii sunt si ei in universuri paralele si n-au nici o sansa sa comunice vreodata unii cu altii. hondele iti dau mereu impresia ca plang sa-si gaseasca o identitate, dar blestemul copiatului de la unul si de la altul le ajunge de fiecare data. Cred ca la inceputuri au fost ei insisi si nu mai vor sa traiasca vreodata experienta asta. Pana la urma ajung invariabil la ultima scapare. Masina de spalat.
Nu cred ca as vrea sa fiu clientul lor. Chiar nu stiu ce as face cu 10000 de masini. Mai cititi odata ultima fraza.
Oricum, revolutia electrica se apropie cu pasi rapizi.
Ultimele comentarii
1692 in total