Auzi Gicule, Zarnestiul e format din populatia locala stabilita acolo de secole. Pe langa ei, cel putin la fel de multi au fost oameni veniti din toata tara sa lucreze la 6 Martie pe vremea comunistilor. Aia cu creierul cel mai mic din judet sunt zarnestenii get beget sau aia stabiliti in ultimii 50 de ani? Hai sa te vad, baga o clarificare, ca de la un destept din resedinta de judet. Decat sa stau in Noua sau in Bartolomeu, de 1000 de ori mai bine la Zarnesti.
Esti de-o prostie crunta, incapabil sa urmaresti o idee, daramite sa mai faci si conversatie. Dar esti primul la umflat in pene. O dai iute pe marimea creierului si fumuri de troglodit care are impresia ca daca sta intr-un oras din Romania a atins apogeul civilizatiei.
Parte amuzanta este cand ne intalnim intr-o tara cu adevarat civilizata si vi se sterge poleiala dupa 5 minute de conversatie. Unul din beneficiile faptului ca mai citesc Automarket.ro in limba romana este si faptul ca imi amintiti cate unii de ce am plecat din cloaca aia. Inainte erau bucurestenii care se credeau buricul pamantului. Acum vad ca fandoseala a ajuns si in Ardeal. Mai precis la anumite specimene care se simt cu musca pe caciula si o dau pe masuratori antropomorfice.
De cate ori am dat de mamifere cu fumuri de superioritate, au fost invariabil caractere infecte. Confirmat si in cazul tau. Prostia merge mana in mana cu fudulia. Domnul sa aiba mila de Romania.
Eu vorbesc de accessibilitatea ca si pret a masinilor facute pe banda fata de cele produse manual pana sa vina Ford cu automatizarea productiei, iar el imi compara Ford cu motor cu combustie fata de Ford electric.
Pe urma vine alt mitic, mai plesnit la creier si imi pune un video cu un SLS din 2013, facut experimental si care s-a vandut pe spranceana, la sub 100 de exemplare. Ce sa-i explici bizonului? rolul unei masini de genul asta, proiectata in 2010 cu tehnologia de atunci? El o comparata cu una scoasa pe piata in 2021 si-mi spune ca nu-i ajunge bateria pana la Plaiul Foii.
Babaetz, nu va cunosc, poate sunteti normali la cap in viata reala, dar aici la comentarii sunteti sub genunchiul broastei. Din pacate asta e nivelul ... babaetz.
Babaetz' hai s-o dau pe romaneste, ca vad ca turca nu pricepeti.
E egal cu zero ca masina costa 2 milioane iar Ferrari 2/3 din milion. Ca si cum va permiteati un Ferrari, dar asa Rimac e intangibil. Hah-hah-hah.
Importanta este tehnologia. Preturile se vor duce in jos cu timpul. Ia cautati pe google cam cine isi permitea o masina in America pana sa vina Ford si sa introduca productia pe banda.
La 550 km autonomie, nu mi-as face probleme cu cat i-a ramas in baterie dupa 3 liniute. Daca era vizibil mai lent la a treia tura, intelegeam. Dar i-a dat nuca fara drept de apel de fiecare data. Hai, ca deja va agatati ca inecatul de paie doar doar mai gasiti ceva de comentat.
Dupa alea 3 liniute, la mers normal prin oras, suta-n-mie ca are mai multa autonomie decat Ferrari.
Nico Rosberg e pe lista de asteptare. Cam astia sunt primii clienti :)
Pe de alta parte, sunt curios ce mai au de zis carcotasii masinilor electrice. Sa dai unui Ferrari din 2021 zeci de metri la o cursa atat de scurta e o performanta pe care foarte putini o inteleg.
Speranta mea este ca cu cat mai multi producatori intra in cursa electricitatii, cu atat mai multe resurse vor fi dirijate pentru depasirea barierelor pe care tehnologia electrica le mai are inca la momentul de fata. Da, masinile electrice in ziua de azi au limitari clare. Dupa parerea mea se preteaza ideal in mediul urban. Dar cu trecerea anilor, tehnologia va fi pusa la punct iar distantele lungi vor deveni tangibile la fel de usor cum sunt astazi pentru motoarele cu combustie interna.
E o diferenta enorma sa mergi sute de mii de km cu poluare zero la nivelul masinii fata de una care are cifre de zeci sau sute de grame de CO2 pe kilometru.
Oricat as fi de fan de sunete de V8 & V12 AMG sau boxter in 6 cilindri, sofatul in liniste perfecta va avea farmecul lui. Orasele vor fi cu totul altele, ca sa nu mai vorbesc de transporturi in general. Deja se cauta la disperare designeri pentru avioane electrice, pe toate continentele (populate :):) )
Gata cu filozofia. Imi place foarte mult de Croatul asta. Si ca inginer, si ca om. A facut o treaba exceptionala.
@Kiro, chiar eram curios sa vad cate picioare in gura mi-am luat dupa postarea de azi-noapte. Scriu repede, inainte sa plec la lucru :)
Cu interiorul, fara indoiala ca Mercedes si-a asumat niste riscuri. Daca au facut-o inteligent sau ca niste cartofori inraiti, ne-o va confirma viitorul apropiat. Este foarte adevarat ca e posibil sa nu mai aiba appeal-ul modelelor de 20-50 de ani cand o sa atinga si masina asta varste venerabile.
Deocamdata, sunt foarte multi dati pe spate. Poate chiar mai multi decat cei care o fluiera acum la scena deschisa. 'Om trai si-'om vedea.
CLK-ul meu de 13 ani e la fel de proletar ca si japoneza ta. Poate chiar mai rau. Dar pentru ca vopseaua in luceste impecabil induce foarte multa lume in eroare. N-o sa-ti vina sa crezi ce mutre fac unii cand le spun ca e masina second-hand. De fapt third hand :) Aparentele astea ... :)
M-am sters ca sunt dupa 4 ore de somn si am nevoie de energie in alta parte :)
Ultimele comentarii
1692 in total