@kiro, de schimbat CLK-ul nici vorba, mai ales pe uscaciunea asta cu joburile. Inca n-am apucat sa-l gust cum trebuie si in plus nevasta zice ca cu asta ma pensionez. Hmmm, mai vedem, da nu-i zi nimic :):)
Sincer, cel mai mult ma intereseaza cum se simte "vantul" intr-un targa . Daca zici ca-i mai rau decat in cabrio, pentru mine s-ar putea sa schimbe balanta, pentru ca mie imi place o protectie cat mai buna. la curentul de aer. Am sa fac niste cercetari pe internet sa vad cum sta treaba.
In rest, total de acord cu pasiunea care invinge ratiunea, dar ... eu m-am ars odata rau de tot, cu ultimul SLK, si de-atunci suflu si in iaurt. Cand am luat CLK-ul am stiut aproximativ ce vreau dar am cautat foarte mult pe internet atat oferte cat si informatii despre viitoarele optiuni. Este foarte foarte important sa stii la ce te bagi, dar asta nu e nici o problema in cazul tau, pentru ca tu esti unul din cei mai informati dintre noi aici pe Automarket.ro.
Cat despre magia unui cabriolet, fii sigur ca faci cateva test drives. Sunt convins ca ai facut si asta la viata ta. Dar cum reactioneaza consoarta la o asa masina, e de la caz la caz. Am avut in masina 2-3 tipe (cand eram fecior, ok?) care au iesit ciufulite rau de tot (de la vant :):):)) si nu cred ca le-a placut prea mult experienta. Majoritatea in schimb ... wow. Din punct de vedere al coafurii, poti sa prezinti un cabriolet ca o oportunitate de exprimare a feminitatii ei. O sa aiba o gramada de alegeri: sepci, palarii, esarfe, ochelari de soare, coafuri smechere, toalete etc. In plus, iti place sau nu, intr-un cabrio esti ca intr-o vitrina. Toti se uita la tine, macar scurt de tot, si asta poate iarasi sa placa sau nu, in functie de personalitate.
Cat despre tine insuti, esti mult mai versat ca mine sa-ti dau sfaturi :):) Eu zic ca un Fiat nu mi-ar displace dar despre motoarele lor habar-n-am nici cat negru sub unghie. Pentru tine e un atu ca e facuta la Hiroshima, pentru mine asta ar taia-o de pe lista :):):) Still friends, ok?
Parintii mei sunt extrem de sensibili la curentii de aer. Vara in masina niciodata nu au mai jos de 24 deg. C iar taica-meu poarta palarie doar din cauza aerului care vine de pe parbriz. Deci si asta e un considerent de luat in seama. Din proprie experienta, mi se pare mult mai suportabil curentul de aer intr-un cabriolet decat un geam deschis la masina in timpul mersului. De fapt eu deschid geamul doar daca s-a tras vreo basina in masina :):):). Altfel trapa e sfanta.
Deci sunt cateva aspecte care de care trebuie tinut cont pe termen lung. Daca de exemplu ai acoperisul de panza, poate nu-ti convine iarna sa ti se puna un strat de gheata pe el, sau sa se imbibe cu sare de la drum. Ca a doua masina de familie merge, ca a treia e mai mult decat ok. Si mai iti trebuie si garaj.
In fine, bafta multa si cantareste-o bine, pentru ca e sublima dar are si tepi :):):) in anumite circumstante.
@kiro, admit, iar m-am facut de cacao. Nici macar nu m-am uitat la vreun video clip sa vad cum se "monteaza" un acoperis Targa. Io am ramas undeva prin anii '90 :) Sincer, chiar daca ingreuneaza masina, tot se merita. Acuma, daca spectacolul decapotarii e "de gustibus:, e la latitudinea fiecaruia. Dar cand esti pe vreme frumoasa si dai acoperisul jos e ceva magic care nu se poate descrie in cuvinte. Acum inteleg si de ce nu poti sa mergi cu masina cand dai acoperisul jos. Ar putea chiar sa-ti ridice jucaria de rotile din spate :):):)
Depinde cum / cand se termina cu virusul, dar eu vara asta mi-am propus sa incerc macar o targa, sa vad cum se compara cu un cabrio adevarat. Faptul ca are mecanismul electric, in opinia mea e un avantaj, ca scapi de toata complicatia pneumatica / hidraulica. Ar trebui sa fie mult mai robust si mai fiabil.
PS. Isoletta nu cred ca are cum sa-i zica. S-ar putea sa faca BMW scandal ca prea seamana cu ... Isetta,. :) Acum intelegi vezi bine, de la ce vine prescurtarea :):)
Hai sa le dam o sansa de data asta sa vedem ce mare branza vor face. Asta e o autostrada strategica pentru Romania, mai ales pentru industria auto. Faptul ca merg prin Curtea de Arges e foarte bine. Cum am mai spus, pe viitor vor putea oricand sa lege Curtea de Arges de culoarul Rucar Bran.
Hai ca de data asta m-am uitat pe harta, sa nu mai vorbes balarii. :):)
Design perfect dupa umila mea parere. Daca ar fi vreodata sa am bani mi-ar fi foarte greu intre un AMG GT-R si un 911 Targa. Pentru mine, singurele variante Targa care se potrivesc manusa la o masina sunt in curtea Porsche sau Corvette.
Imi place enorm de mult "fundul" un pic ridicat fata de linia masinii, pentru a face loc motorului. Totdeauna mi-a facut impresia unui bondar suparat gata sa intepe (stiu, bondarii nu au ac, dar stapanul bondarului poate:):):)). Plus sunetul boxerului, e absolut genial.
In orice caz, in ciuda faptului ca Porsche si-a pastrat alura neschimbata de zeci de ani, detaliile de design de la o generatia la alta mi se par perfecte. Asta inseamna arta. Sincer, n-am cuvinte sa-mi exprim extazul sincer ori de cate ori ma uit la un 911, in special din ultimii ani. Il pun fara ezitare pe acelasi nivel cu Ferrari/Lambo. Daca mai e si decapotabil, sunt un big sucker. Cuplat cu performante inegalabile atat pe strada cat si pe circuit, fiabilitate de top, valoare la revanzare excelenta, chiar nu vad, acolo unde exista posibilitatea, sa nu-ti iei o masina de-asta, macar odata in viata.
@kiro, faptul ca viteza la decapotare e zero e un minus. Si la CLK trebue sa stau pe loc cand misc acoperisul si nu-mi place. Macar o viteza minima de 25-30km/h era binevenita. E pus si simplu vorba de conveninenta, nu de dat in stamba. Probabil acoperisul se tine in portbagaj si trebuie montat manual. Chiar si asa, lipsa unui mecanism de rabatare usureaza masina si elimina inevitabilele defectiuni, mai ales la o varsta inaintata :)
Hai ca ma apuc iar de cumparat bilete la loto :) Un avion de vanatoare merita toti banii. :):):)
Si cand mi-aduc aminte cat a laudat presa auto masina asta la lansare, de ziceai ca Mercedes si BMW or sa intre direct in faliment.
Iaca, cifrele vorbeste.
Ultimele comentarii
1692 in total