@kote, deocamdata, toata lumea o lauda pe dintoasa voastra si vrem nu vrem, trebuie sa recunoastem ca situatia din kiwi land e una de invidiat la ora actuala. Uita-te numai ce dezastru e in America de Nord. Cresc cazurile de la o zi la alta, de parca nu se mai opresc. In Europa cel putin se pare ca s-a linistit treaba si sunt si ei pe drumul cel bun.
Chiar si numai faptul ca poti sa mergi la lucru inseamna enorm in ziua de azi. Cat despre intalnit, chiar mi-ar place sa bem o bere for real intr-o zi.
@Alpine_77, cu mana pe inima iti spun ca imi pare foarte rau ca nu suntem mai aproape. Mi-ar fi placut enorm sa-ti dau o mana de ajutor la proiectul cu W140 electric. Wow ... Plus am o problema care tare as vrea s-o rezolv la R Class, si sunt sigur ca m-ai fi putut ajuta cu niste sfaturi.
In fine, excelente tip-urile cu coroziunea. Trebuie sa recunosc ca la primul C Class-ul i-am facut rust proof numai dupa ce am vopsit masina cand era prea tarziu. In plus, am luat odata o piatra zdravana pe autostrada, din lateral, de la un camion si am lasat usa julita asa ani de zile fara sa-i fac nimic. Deh, tampenii de-ale tineretii.
Azi dimineata i-am curat masina nevestei la sange, din bara in bara. Am dat cu pressure washer-ul si pe la gaurile de scurgere :):):) iar pentru prima data in 7 ani am sters jegul de deasupra garniturii de la haion.
Week end placut tuturor si multa sanatate !!!
La C Class-ul din 2002 am avut o problema majora cu rugina. Masina a fost beton dar a trebuit sa o vopsesc integral pana la urma. Documentandu-ma pe internet, am aflat ca toate masinile facute intre 1995 si 2005 rugineau la greu. De aceea am incercat mereu sa evit anii astia. Care e experienta ta?
Trebuie sa recunosc ca W140 a fost intre putinele modele Mercedes care mi-au placut din era aia. Mi-a placut si 190-ul. De fapt in masina aia am avut primul contact cu MB si mi-a ramas in minte si acum.
Legat de motoare, avem noroc amandoi ca nu suntem taxati la sange ca in Romania si cheltuielile mari sunt doar cu combustibilul si intretinerea. Acum, dupa ce am aflat in sfarsit ce inseamna un V8, nu mai vreau altceva. Singura situatie in care m-as uitat la un diesel in 4/6 cilindri ar fi daca as avea o naveta foarte lunga. Deocamdata nu e cazul asa ca slabe sanse.
Oricum, urmatoarele masini vor fi cel mai probabil electrice dar CLK-ul n-o sa-l dau pentru foarte multi ani de-acum incolo. Cred ca e a doua oara cand Mercedes m-a dat pe spate big time, in sensul bun. Chiar nu cred ca ma mai intereseaza altceva la o masina, indiferent de acceleratii, reprize, tinuta de drum, etc.
@Alpine_77, ai dreptate. In timp ce citeam mi-am adus aminte de clipul lui Tararish, pe youtube, cum a schimbat suspensia ABC la un SL55. Stiu ca m-am luat cu mainile de cap cand am vazut cum a macelarit-o si cat de naspa e sa scoti toate conductele, pompele si senzorii. Ca sa inlocuiesti totul cu un sistem clasic care nu-ti ofera aceleasi performante ca cel original. Citeam si in comentariile de la video-ul ala cum il luau la suturi pentru miscarea facuta.
Mi-e mi-a placut la nebunie caroseria de SL din 2003-2013, in special face-lift-ul de dupa 2009. De-aia imi place un cabrio cu 2 locuri mai mult decat unul cu 4. Desi acum, iti spun cinstit, cu o familie cu 2 copii e foarte fain sa poti sa iesi seara in oras cu totii. Cand or zbura de-acasa o sa se schimbe treaba :)
Tu ai CL-ul, eu am CLK-ul, adica fratiorul mai mic si mai usor. Imi place la nebunie la amandoua modelele faptul ca nu ai montantul B si daca dai geamurile jos, ai o deschidere neobstructionata de la A la C.
Ce varianta ai? Banuiesc ca CL600, ca 65-ul a aparut prin 2005 daca nu ma insel. Mai, faina masina, esti boier.
PS Credeam ca eu sunt maniac cu intretinerea, dar tu vad ca ma bati de departe :):):)
@kiro, tailandezii cand s-au dat jos din carca elefantului, normal ca-i dau 18 din 20 :):):) Englezii, care au aflat de automobil de 135 de ani, au alte criterii. Chestie de perspectiva.
Legat de design totdeauna mi s-au parut batraioase, slabe la performante si distrofiate la detalii. Absolut aiurea. Un vecin si-a luat unul nou acum cativa ani si para anumire elemente de design erau ok. Dar marca asta absolut niciodata nu mi-a facut cu ochiul.
Nici pe piata Nord Americana nu prea mai fac mare branza. Fara investitii serioase si o schimbare radicala a strategiei vor merge din rau in mai rau. Nici o paguba din punctul meu de vedere.
Am uitat sa zic ca masinile care au sistemul asta de suspensie (pneumatic sau hidraulic?) nu au bare de torsiune (sway bars), pentru ca toata tinuta de drum a masinii e controlata din computer la milisecunda. E adevarat?
Din pacate pentru mine, pe lista de cerinte a nevestei, la decapotabila trebuiau sa fie 4 locuri. Alftel, cu tot riscul, azi aveam SL600-le.
Ultimele comentarii
1692 in total