E prima data cand vad o tableta care ma streseaza prin marimea si pozitionarea ei. Pentru mine ar fi un punct solid sa sar masina asta, oricat de mult mi-ar place la ea orice altceva.
'Eftin ca braga. Si la Mercedes la fel. Tot mai "accesibile" masinile astea. De fapt e doar o reflexie a discrepantei tot mai mari dintre clasele sociale, si mai ales subtierea middle class-ului traditional.
@netam-nisan, merci de corectura. Stiam ca si nisan are ceva de genul dar nu mi-am batut niciodata capul care cum se scrie :)
Te rog, fa-mi o favoare si foloseste persoana 1-a singular cu mine, ca altfel trebuie si eu sa trec la pronume de politete si pe cuvant ca mi-am pierdut antrenamentul dupa niste anisori petrecuti pe meleaguri unde toata lumea e la "per tu", inclusiv cu sefii mari la lucru :):) Merci :)
Legat de scartieturile din GT R (iar era sa-l scriu cu liniuta :) ), pai daca scartaie, sa-l faca dom'le de rusine, ce mama ei de treaba. Daca nu stiu sa inchege masinile cum trebuie, sa le-o zica verde-n fata. Uite, de-aia n-o sa-mi iau un GT R nou, doar dupa cativa ani (mai multi) cand o sa fiu sigur ca s-au remediat toti greierasii din bord sau pe unde or mai fi.
@dany, cel mai probabil Coupe si Cabrio vor fi eliminate din gama. SL urmeaza si el sa debuteze in curand. Sunt curios daca va fi cu 2 sau 4 locuri. Momentan, GT-R are 2 locuri si s-ar canibaliza. Chiar e interesant de vazut cum vor structura gama la coupe-urile sportive si roadsters.
@dany,
la 3000 de bucati pe an, normal ca nu-s putine, dar totusi pentru BMW e clar ca n-a fost destul daca o scot din productie fara un succesor.
Daca ne uitam la Mercedes, SL Class sta in productie intre 8-12 ani, depinde de generatie. Dar i8 din pacate si-a incheiat cariera dupa 6 ani. Eu sper ca orice alt hibrid va scoate BMW de-acum inainte sa fie mai performant din punct de vedere electric. Pentru ca piata e destula.
Ultimele comentarii
1692 in total