@inexo, este exact ce mi s-a intamplat si mie. Copiii isi ridicasera lucrurile de la scoala si plecam de pe "kiss and ride". Trebuia sa fac stanga si pana s-a mosmodit unul din dreapta, intre timp "liberul" care il aveam mintal din stanga, n-a mai fost valabil. Oricum, eram in R Class, copii erau amandoi pe partea dreapta, si zona era de scoala, deci masinile oricum nu mergeau tare. Dar totusi ...
Am constatat ca prostiile cele mai mari le fac la viteza mica, in parcari la mall-uri sau la iesirea pe strada. Este crucial sa nu te grabesti, si sa verifici cel putin de 2 ori pana faci o manevra.
Drumuri sigure tuturor !!!
@Kiro, am spus, o sansa. Nu o certitudine :)
Asta e ca si cu un copil pe care il pui intr-un mediu nou. Unul care a fost constiincios inainte, serios si cu educatie solida, se va adapta foarte bine. Unii mai repede, altii mai incet. Dar golanii care niciodata nu si-au facut temele, chiuleau si fumau in buda, aia la fel or sa faca si mai departe. Acuma depinde si de director :):) dar nu pana la un punct.
Toate masinile, indiferent de tipul de mobilitate, au probleme. Unele ajung la urechile publicului, altele nu. Dar depinde enorm de istoricul firmei, de calitatea managementului, a fortei de munca, de mentalitatea tarii respective. Cand zic istoricul firmei, ma refer la modul de abordare al oricarui proiect, la atentia la detalii, la mentalitate, la filozofia firmei. Sunt mii de factori care propulseaza sau distrug o corporatie.
Normal ca si electricele au si vor avea bubele copilariei. Dar eu cred ca sunt mult mai simplu de rezolvat decat o combustie interna si o cutie de viteze. Iarasi, vrem nu vrem, softul va juca un rol tot mai important de-acum incolo, indiferent ca vorbim de masini m.a.i. electrice sau pe hidrogen. Cine nu stapaneste informatica va avea de suferit pe termen lung. Iar la masina electrica softul este crucial.
@inexorabil, it's all good. Toti avem zile bune si zile proaste. Eu era sa fac un accident urat cu copii in masina zilele trecute. 100% din vina mea. Daca alalalt n-avea prezenta de spirit sa franeze la greu, era nasol momentul. M-am mai facut si de cacao in fata profesorilor la scoala copiilor. Asta e. Uneori nici la anumite varste nu-ti bagi mintile in cap si un moment de neatentie poate sa coste scump de tot. "Si ne iarta noua greselile noastre precum si noi iertam gresitilor nostri" ne-a fost spus cu un scop.
Uneori un dram de iertare din partea noastra poate sa cantareasca enorm in alta parte. Ideea e ca toti avem nevoie de cate o "pasuire" la un moment dat in viata. Ba uneori chiar de mai multe.
Sansele s-o patesti intr-o decapotabila sunt mai mari decat intr-o masina cu plafonul inchis. Cred ce e foarte clar de ce. Dar sunt riscuri pe care ti le asumi. Riscul sa te rastorni este exact la fel ca intr-o masina normala, dar daca e sa se intample, cu siguranta ca ai vrea sa ai ceva solid deasupra capului.
Acestea fiind zise, trebuie sa te cunosti foarte bine, sa-ti stii masina la perfectie si niciodata sa nu impingi limitele dincolo de pragul in care te poti intoarce rapid si sigur in zona de securitate. Foarte rar intri intr-o situatie ireversibila, fara sa poti face absolut nimic ca s-o mai eviti.Totul tine de conducerea preventiva, de experienta, si, recunosc, nu de putine ori de o bafta chioara.
Pentru mine, placerea de a conduce o masina decapotabila e incomparabila cu orice altceva. Iar personal, riscurile mi se par neglijabil mai mari fata de masina clasica. Ca foarte multe lucruri, umanitatea a trecut prin niste experiente pana sa ajungem noi sa gustam din ofertele din zilele noastre. Daca lucrurile ar fi fost extrem de periculoase, cu siguranta roadster-ele n-ar mai fi existat.
Dar la urma urmei, avem motociclete, motorete, scutere, biciclete, ATV-uri. Astea mi se par mult mai riscante decat o masina deschisa care totusi iti ofera protectia unei caroserii in jurul tau.
Ultimele comentarii
1692 in total