@PMC, Iarasi zic, la momentul asta, nu conteaza prea mult daca masina e peste sau sub !00K. Ce e important este sa descopere tehnologia si sa o faca functionala. Optimizarea o sa vina cu timpul, nu imi fac griji.
Dar vreau sa vad si eu ca functioneaza bateria aia minune, chiar si pe o masina de o juma' de milion. Din pacate, cum zicea cineva acum cateva saptamani, preturile la electrice nu vor cobora, ci preturile la clasice vor urca pana la nivelul electricelor. Aici e buba. Banii par ca se devalorizeaza pe zi ce trece. Sunt tot mai multi milionari, dar valoarea banilor e tot mai mica. Iar omul de rand si talpa tarii sunt cei care sufera cel mai mult.
In primul rand, generatia actuala de Ram imi place extraordinar de mult si in America de Nord are un succes enorm. Masina asta din poza, nu mi se pare estetic atat de reusita.
Oricum o dai, cu motorizarea asta, are sanse mari sa ingroape multe contemporane din ziua de azi. Si in final, chiar daca nu pare, dar la fel ca si in America, si in Europa exista suficiente aplicatii pentru un truck de marimea asta. Deci doritori vor fi destui. Si va fi o senzatie destul de nasoala sa-ti dea unul din asta fum la semafor, cand tu te apuci sa turezi drujba in 3-4 cilindri. Sau chiar 6 :):):)
Truck-urile astea trag de rup locul. Iar unde se termina asfaltul, continua tot asa. In timp ce multe SUV-uri de fite incep sa calce ca pe tocuri si sa li se umplu darele de lacrimi de pe obrajori cu ... praf. Iar la sfarsitul zilei, truck-ul vine acasa de la cabana, cu barca dupa el si cu mistretul in bena.
Urmeaza sa vedem daca datele astea sunt reale sau doar alte pacaleli si amanari ca pana acum. Am ajuns in punctul in care nu mai cred pe nimeni pana nu vad ca exista cu ochi mei.
Cifrele arata spectaculos fata de ce acum pe piata. Dar e ceva real say doar alte minciuni de marketing?
@Mircea, usor cu pianul pe scari ca nu-i cum pare.
Da, nu ma intereseaza a foarte tare, pentru ca masina mea pur si simplu nu polueaza (probabil) mult mai grav fata de normele X din anul Y. Norme care oricum erau mult mai drastice decat normele din seria de dinaintea lor. Oricum, astazi noxele sunt departe de ce erau acum 30-40 de ani. Iar dieselurile vechi sunt din ce in ce mai putine, cu atat mai mult cu cat stigma din ultimii ani o sa-si puna amprenta tot mai mult asupra lor.
Foarte multi dintre voi n-ati apucat sa vedeti ce iesa pe teava de esapament a masinilor din anii 70-80. Ai idee cum miroseau si motoarele pe benzina ale autobuzelor interioare oraselor mari si mici? Ai idee cat polua un Trabant pe vremea comunismului? Deci nu cred ca R Class-ul meu din 2007 e atat de rau cum il zugraveste presa marxista din ziua de azi. Oricum, e printre ultimele diesel-uri din America de Nord, la nivel de autovehicule personale. Si de-acum incolo electricele vor fi tot mai performante si mai raspandite.
Probabil ca tu conduci o electrica si copii tai sunt protejati 100% de masina ta si iti permiti sa dai lectii de la amvon.
Legat de despagubirile de la Mercedes, banii ii vor primi cei care au motoare BlueTec. Al meu e CDI simplu si cel mai probabil ca nu se califica la restituiri. Ghinion.
Intre timp, o sa le spun copiilor mei sa nu mai stea cu nasul la toba de esapament, sa poata dormi si @Mirciulica linistit. Cred ca sunt singurul pe strada cu un diesel, dar ce conteaza? Si-a bagat si el propaganda pe unde a simtit ca-l scapa si asta e tot ce conteaza.
Ultimele comentarii
1692 in total