• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

zarnesteanu

  • Membru din 08.01.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1725 in total
  • Intre timp, Mercedes a anuntat ca renunta la dezvoltarea masinilor autonome. Au inteles ca trebuie sa se concentreze pe ce stiu sa faca si sa lase software-ul pe mana cui face asa ceva. E in pic ambiguu pentru ca la ultimele iteratii masinile ajunsesera sa faca manevre complexe si sa ia decizii singure in situatii complicate. Ramane de vazut daca au luat decizia din motive tehnice sau economice (presati de investitori sa maximizeze profitul).
    Mercedes-Benz pregătește modele de performanță cu sisteme plug-in hybrid: "Vrem să provocăm branduri precum Porsche"
  • Dintre toate 4 aplicatiile din cadrul Free Now, cred ca la est europeni si rusi, cel mai bine o sa prinda aplicatia Beat.
    Presa germană: Uber a oferit peste un miliard de euro pentru achiziția Free Now, serviciul de ride-hailing deținut de Daimler și BMW
  • Eu chiar nu inteleg ce aveti cu grila aia. La BMW e prea mare, la Mercedes e prea labartata ... Designul evolueaza, nu poate sta in aceleasi tipare zeci de ani. Mie mi se pare chiar foarte bine proportionata grila aia. In rest, E Class ramane un vis frumos. Am inceput sa ma uit dupa un combi 2014-2016. Chiar imi place foarte mult designul din anii aia. Linia actuala mi se pare prea cuminte la exterior. Interiorul insa e de nota 10 ca de obicei. Un All Terrain mi-ar veni ca o manusa ca masina de iarna. Dar pentru asta trebuie sa ma bag la generatia noua si asta mi-e cu mult peste buget. Oricum, mai am timp. Mai intai trebuie schimbata masina nevestei si pe urma a mea. Ceva impresii din drive test? Poate intr-un articol separat?
    Mercedes-Benz Clasa E facelift a ajuns și în România: prim contact cu versiunile sedan, coupe și All-Terrain
  • Pai la mine in sat, un Escallade bine dotat trece de 100K. Care e mirarea pentru un Hummer electric cu performantele astea? Eu cred c-or sa aiba clienti, chiar si din astia, mai fara fitze. O masina de-asta chiar vad s-o pui la treaba cum se cuvine. Eu sunt curios daca datele prezentate sunt reale. Daca da, atunci jos palaria. Chiar va fi un concurent redutabil pentru Cybertruck. La peste 400km autonomie, masurata american, eu zic ca e foarte foarte bine. Plus e o masina pentru tot anul. Fiind electrica, nu mai este nici o problema sa intri cu ea pana in inima orasului. N-o sa mai aiba nimeni nimic de comentat. Spre deosebire de iteratiile de pana acum :) Sincer, sunt foarte entuziasmat de Hummer-ul asta. Se potriveste perfect peisajului Nord American. Hai cu el pe piata sa vedem ce poate !!!
    General Motors a prezentat Hummer EV: pick-up-ul electric are 1.000 de cai putere, autonomie de peste 560 de kilometri și încărcare cu 300 kW
  • 1000 km in 3 ani? Sa inceapa pariurile.
    România ar putea avea încă 1.000 de kilometri de autostrăzi și drumuri expres în 2024: vor fi finalizate inclusiv două loturi din Sibiu - Pitești și noua centură A0 a Bucureștiului
Pagina
12345...313233...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău