Intre timp, Mercedes a anuntat ca renunta la dezvoltarea masinilor autonome. Au inteles ca trebuie sa se concentreze pe ce stiu sa faca si sa lase software-ul pe mana cui face asa ceva.
E in pic ambiguu pentru ca la ultimele iteratii masinile ajunsesera sa faca manevre complexe si sa ia decizii singure in situatii complicate.
Ramane de vazut daca au luat decizia din motive tehnice sau economice (presati de investitori sa maximizeze profitul).
Eu chiar nu inteleg ce aveti cu grila aia. La BMW e prea mare, la Mercedes e prea labartata ... Designul evolueaza, nu poate sta in aceleasi tipare zeci de ani. Mie mi se pare chiar foarte bine proportionata grila aia.
In rest, E Class ramane un vis frumos. Am inceput sa ma uit dupa un combi 2014-2016. Chiar imi place foarte mult designul din anii aia. Linia actuala mi se pare prea cuminte la exterior. Interiorul insa e de nota 10 ca de obicei.
Un All Terrain mi-ar veni ca o manusa ca masina de iarna. Dar pentru asta trebuie sa ma bag la generatia noua si asta mi-e cu mult peste buget. Oricum, mai am timp. Mai intai trebuie schimbata masina nevestei si pe urma a mea.
Ceva impresii din drive test? Poate intr-un articol separat?
Pai la mine in sat, un Escallade bine dotat trece de 100K. Care e mirarea pentru un Hummer electric cu performantele astea? Eu cred c-or sa aiba clienti, chiar si din astia, mai fara fitze. O masina de-asta chiar vad s-o pui la treaba cum se cuvine.
Eu sunt curios daca datele prezentate sunt reale. Daca da, atunci jos palaria. Chiar va fi un concurent redutabil pentru Cybertruck. La peste 400km autonomie, masurata american, eu zic ca e foarte foarte bine. Plus e o masina pentru tot anul. Fiind electrica, nu mai este nici o problema sa intri cu ea pana in inima orasului. N-o sa mai aiba nimeni nimic de comentat. Spre deosebire de iteratiile de pana acum :)
Sincer, sunt foarte entuziasmat de Hummer-ul asta. Se potriveste perfect peisajului Nord American. Hai cu el pe piata sa vedem ce poate !!!
Ultimele comentarii
1725 in total