Dupa umila mea parere a fost o greseala de marketing sa propuneti Transfagarasanul si apoi sa renuntati la el. Indiferent de motive. Cineva poate sa inceapa sa presupuna ca masinile nu prea au cum sa ajunga la varf din alte cauze decat de cauciucuri.
Transfagaraseanul nu trebuia mentionat. Nu se stie de ieri de azi ca vremea la +2000m altitudine e imprevizibila, in orice anotimp, cu atat mai mult cu cat ai intrat bine in Septembrie. Am vazut zapada proaspata in Piatra Craiului in fiecare luna a anului (ani diferiti, bineinteles), daramite in Fagaras.
@84196165065, in sfarsit cineva cu capul pe umeri care sa intareasca randurile comentatorilor de bun simt pe @Automarket.ro
Fara sa respecti legile, scrise sau nescrise, e imposibil sa rezisti in timp si sa aduni bani gramada. Dar cel mai important, e imposibil sa te bucuri de ei fara sa te distrugi. Fizic, legal, sufleteste. Banii pot face mult rau daca nu sunt folositi cu cap.
Bugatti, si nisan gt-r sunt o piatra de moara pe finantele companiilor din care provin. Unii isi permit cheltuielile, altii nu. Astea sunt doar doua exemple.
Daca Bugatti va ajunge la Rimac sau nu, vom vedea. Viitorul o sa fie interesant.
Bine doctore, lungeste-te colo pe canapea, trage in fum, trage si-o dusca si p-orma baga un diagnostic de-ala smecher cu dragostea de parinti. Automaker.ro iti asteapta intelepciunea cu sufletul la gura.
Sper sa-l bage asa pocit in productie. Atata doar ca m-as simti vinovat. Pe langa sentimentul de mila cand vezi unul pe strada, acuma mai si razi de el.
Ultimele comentarii
1692 in total