@Dutz, foarte adevarat. Degeaba sunt reusite si laudate daca nu se vand. Deocamdata piata e inca reticenta la masinile electrice, total de acord, iar derapajele lui musk din ultima vreme vor afecta vanzarile Tesla in viitorul apropiat. Din punctul meu de vedere, ca om de rand, GM si implicit Chevrolet, e intre foarte foarte putinii pe piata la ora actuala care inspira incredere si vin la un pret accesibil. Si nu doar atat, dar calitatea materialelor si asamblarii e foarte buna. As zice ca abia in ultimii ani au inceput sa-si revina, acolo unde trebuiau sa fie de fapt de la bun inceput.
@Dan, merci tare mult. Mi-ar place sa mai intru pe-aici dar din pacate timpul e foarte limitat. Pe langa asta, doctorandul in nesimtire, suporter de putin si de masini electrice m-au facut s-o raresc considerabil pe site-ul asta. E tot mai greu sa distingi intre un cititor onest si inundatia de nesimtire ruseasca nu doar aici, ci peste tot pe internet. E mai bine sa te concentrezi pe ceea ce poti controla in viata si sa lasi nebunia din capul dezaxatilor sa treaca departe de tine. Daca ii ignori total, iti dai seama foarte repede ca iti revii la normal cu echilibrul interior si ai o calitate a vietii net superioara.
Toate cele bune !!
Masina e un monstru. Doar bateria cantareste 1300kg, iar masina are 4.5 tone. Performantele sunt foarte bune dar ... pana unde se impinge nebunia asta? Roti de 24"? De acord, la pretul masinii de peste 170k, cauciucurile nu mai sunt o problema, dar pentru omul de rand asa ceva e intangibil.
Din fericire, platforma asta e impartita cu Chevy Silverado EV care vine "doar" la 70k.
In Europa nu se vorbeste prea mult despre masinile americane, dar in ultima vreme GM lanseaza model dupa model electric si trebuie sa recunosc ca sunt exceptionale. Arata cum trebuie, au performante de top iar preturile sunt foarte accesibile.
Cadillac are deja 3 modele EV pe piata, al patrulea e pe teava, iar Chevy la SUV mici si medii are deja veteranul Bolt, iar mai nou Equinox si Blazer, care sunt foarte laudate si abordabile ca pret.
Platforma electrica Ultium e foarte reusita si cel mai important este ca preturile sunt decente, tinand cont de inflatie.
@kiro, ha-ha :) Si la noi azi a cazut serverul asa ca mi-am luat zi libera :)
Legat de design, ultimele generatii de la Mercedes, desi exceptionale tehnic, stilistic sunt prea Matrioshka si, cel putin E Class-ul mi se pare lipsit de personalitate. Tot din cauza asta, monotonia pe toata linia in materie de design devine obositoare.
Eu tot sper ca celor din marketing-design sa le vina mintea la cap si sa inteleaga ca nu toti suntem robotei mecanici care punem botul la uniformizarea comunistoida a masinilor.
Mi-ar place sa lucrez cu tine la un site auto, asa ca side job. Dar pentru ca mai am ceva pana la pensie, n-as astepta atata. Cred ca ar putea iesi o treaba grozava :)
Totul depinde de cum vor evolua tehnologiile. E foarte posibil sa nu mai fie nevoie de nici o legislatie pentru abandonarea motoarelor cu ardere interna.
Daca propulsiile alternative (de ex. electrica sau pe hidrogen) isi rezolva problemele, tranzitia va fi una naturala, fara impulsuri si gresari legislative.
Ultimele comentarii
1704 in total