Sunt fan de decapotabile, fara discutie. Dar de la 45-50 km/h in sus, locurile din spate devin inutilizabile din cauza vantului. Pe locurile din fata, chiar si la 150-160 km/h tot esti ok.
Dar o masina de genul asteia din poza nu mi-as lua niciodata. Vantul din plin iti strica toata placerea condusului, iar cu casca la volan, pe drumurile publice mi s-ar parea ingrozitor de ridicol.
Am lucrat la o firma care si-a pus panouri solare pe tot acoperisul, exact ca in imagine. Pe langa ca isi furnizau singuri electricitate, in timpii morti de lucru, o inmagazinau si o vindeau pe urma in retea. Baieti destepti. Ca sa nu spun ca in timpul testelor pe motoarele mari trageau electricitate la greu din retea, dar motorul era legat la un generator si o bagau inapoi pe circuit. Recuperau uneori cam 95% din consum. Deci testele pentru cercetare/validare, erau la un cost foarte foarte bun.
In fine, in ziua de azi panourile solare moderne convertesc un spectru mai mare de radiatii solare deci sunt mult mai eficiente. Profiturile cresc si ele pe masura. Cine are bani si stie sa-i puna sa lucreze, o duce foarte bine.
Intre timp, din pacate in Romania, politicienii si-au atins maximul de inteligenta in furtul grosier, indiferent ca e pe fata sau pe ascuns. Au vandut orice a fost bun public pe mai nimic sau au distrus cu buna stiinta industrii intregi, pe mai nimic, pentru a face loc concurentei straine.
Nu strainii sunt vinovati, ci noi. Totul pleaca in primul rand de la educatie. Poate sa traga muncitorul roman pana la epuizare. Atata timp cat punga de puroi de la varf nu se sparge, omul nu se va putea ridica din mizerie.
A Class-ul chiar l-au pus la punct dupa 2-3 generatii, cate or fi fost. Acum intr-adevar se simte premium, are performante brici si tehnologie cum multi inca nu viseaza. Si nu cred ca nu au vanzari. Iar faptul ca poti transfera tehnologiile de la o clasa la alta, face totul si mai viabil financiar. Deci intrebarea care se pune este de ce? Chiar au marja de profit atat de mica? La scorurile la care vand masinile?
B Class inteleg de ce nu l-ar mai face. Dar A Class ??? Probabil se gandesc sa le elimine din gama si sa le inlocuiasca cu echivalentele electrice? Asta n-ar fi rau deloc. 'Om trai si 'om vedea.
@netam, preturile scad mai mult de 20% pe an. Cred ca poti sa ti-l iei mai repede. Dar so grija ca reparatiile costa la fel ca noua si sunt mult mai numeroase.
Legat de G Class nu are cum sa fie mai greu. Gandeste-te ca scapi de motor, transmisie si diferentiale. Hmmm? Asa mai merge?
Doamne Ajuta!
Daca au technologia sa faca 700km cu o incarcare cred ca e ultimul cui in cosciugul m.a.i.
Eu inca mai sper sa prind un GLA electric la preturi decente. Pasarea malai viseaza
Ultimele comentarii
1692 in total