Ba frate, cat am putut scrie :(:(:( Doamne-fereste. Noroc ca imi alearga bine degetele pe tastatura :) Se vede, ah?
Gata, Noapte buna, sau ma rog, o zi frumoasa si un week end placut :):)
@kiro, merci pentru dedicatie. Sa stii ca pentru tine m-am logat in seara asta si m-am apucat de scris. Nu stiu daca am imbatranit sau sunt doar obosit, dar imi cer scuze ca nu ma ridic la inaltimea ta poetica :):):) Asa ca o sa ma rezum doar la cateva randuri de proza :) Anyways, much appreciated :)
Pai nu stiu de ce, dar proportiile G Class-ului mi se par perfecte. Nu e nici prea magaoaie pentru oras, nici prea mica s-o reduca la inutilizabil la drumuri lungi cu familia. In plus, aiurea sau nu, masina mi se pare croita la fix pentru Romania. Sosele asa si asa, (iarna nu mai am cum sa stiu daca se curata sau nu ca lumea), plus ca iti ofera acces la o cabana retrasa mai bine decat orice altceva de pe planeta asta. Da, mai bine ca non-premiumistele alea, included :):) Un drum Intre Prapastiile Zarnestiului, sau de ce nu, pana la Curmatura, nu cred ca ridica vreo problema, mai ales cu cauciucuri suparate.
Presupunand ca iti permiti masina asta, cu o intretinenere corecta, deja esti intr-un bracket care nu-si mai pune problema costului benzinei/motorinei. Apropos, pe diesel poate ca merita in-line-ul in 6 cilindri, de generatie noua, dar vechiul V6 nu-l recomand nici dusmanilor mei. M-am fript cu el pe R Class si stiu ce vorbesc.
Mai departe, @Tatraurs, eu zic ca designul e terna poveste dezbatuta la nesfarsit. De gustbus ... iti plac femeile mai plinute, mai carnale, mai sportive? Unora le place jazz-ul, de generatie mai noua, altii pleaca urechea la soliditatea clasicului. E totusi bine ca avem, slava Domnului, alegeri cate in luna si in stele. Pentru fiecare.
Poate e defect profesional, dar am o inclinatie pentru design-ul facut cu gust si bine proportionat. Mai ales daca e mulat pe istoria firmei, tot respectul. Nu poti sa ramai pe aceeasi formula castigatoare generatii la rand, pentru ca la un moment dat lumea se plictiseste. Nu toti sunt Golf sau Porsche. Astea sunt exceptii. Si atunci trebuie sa faci o mica revolutie, in limitele bunului simt, si rezultatele sunt in general foarte bune. Trebuie ales momentul potrivit, pe nisa corecta si business-ul merge ca pe roate.
Te asigur ca sunt milioane in lumea asta care saliveaza dupa un Benz dar nu si-l permit. Nici maca second hand. Aici e durerea. Ca are o forma mai desucheata dupa gustul tau, e afacerea ta. Altii le-ar lua cu ochii inchisi, indiferent cate bube au, reale sau imaginare. Eu sunt unul din milioanele alea. Fiecaruia din noi ii place o marca anume, pentru ca are acel ceva care se potriveste perfect cu personalitatea ta.
Ma uitam la seria asta de articole, la BMW seria 8 cabrio. Pai frate, mi se pare o masina incredibila. Dar daca ar fi sa aleg, la sfarsitul zilei, cred ca tot intr-un Mercedes m-as urca. In schimb mi-ar face placere sa vad BMW-ul ala pe strada la altul, care chiar o apreciaza cu inima, nu doar cu mintea. Sa ne intalnim la o bere cu prietenii/familia si sa trancanim despre pasiunile noastre. Eu asa vad lucrurile. Chiar si un misto facut finut, e mai mult decat bine venit.
Hai ca iar ma intind ca bosorogii la taclale si uit sa pun punct. Maine dimineata am meciuri grele de tenis. Sper ca n-au luat astia inca plasele :):):) Vremea a fost superba saptamana asta si daca mai aveam asigurarea valabila, o scoteam pe gagica la niste ture de forta :):):)
Intre timp, Mercedes a anuntat ca renunta la dezvoltarea masinilor autonome. Au inteles ca trebuie sa se concentreze pe ce stiu sa faca si sa lase software-ul pe mana cui face asa ceva.
E in pic ambiguu pentru ca la ultimele iteratii masinile ajunsesera sa faca manevre complexe si sa ia decizii singure in situatii complicate.
Ramane de vazut daca au luat decizia din motive tehnice sau economice (presati de investitori sa maximizeze profitul).
Eu chiar nu inteleg ce aveti cu grila aia. La BMW e prea mare, la Mercedes e prea labartata ... Designul evolueaza, nu poate sta in aceleasi tipare zeci de ani. Mie mi se pare chiar foarte bine proportionata grila aia.
In rest, E Class ramane un vis frumos. Am inceput sa ma uit dupa un combi 2014-2016. Chiar imi place foarte mult designul din anii aia. Linia actuala mi se pare prea cuminte la exterior. Interiorul insa e de nota 10 ca de obicei.
Un All Terrain mi-ar veni ca o manusa ca masina de iarna. Dar pentru asta trebuie sa ma bag la generatia noua si asta mi-e cu mult peste buget. Oricum, mai am timp. Mai intai trebuie schimbata masina nevestei si pe urma a mea.
Ceva impresii din drive test? Poate intr-un articol separat?
Ultimele comentarii
1692 in total