Din pacate, combinatia de culori n-a fost cea mai fericita pentru pozele de prezentare de la articolul asta.
Daca aveti rabdare, va propun:
https://www.youtube.com/watch?v=02NsahJ5MD4
Sincer, sa fiu proprietarul unei astfel de masini, ar fi fabulos. Gura lumii ar fi ultimul lucru de care mi-ar mai pasa odata ce as fi in interior, pe locul din spate. Cum spuneam ieri, design-ul va fi controversat. Dar masina, ca si tehnologie si realizare este la ani lumina fata de ce pot intelege majoritatea dintre noi la momentul de fata. Si asta e inca un element care o face atat de speciala.
Eu unul as fi extrem de incantat sa am asa ceva. Cand te-ai dat jos din ea in fata unei cladiri de birouri, unui minister, sau ... oriunde alt undeva, cred ca ai spus totul fara sa rostesti un cuvant.
Da, probabil Rolls Royce sau Bentley sunt mai dezirabile. No problem. Pe mine m-ar coafa in Maybach fara discutie iar restul e can-can.
Exact ce spunea si Ola in clip: Daca S Class este the pinacle of automotive, Maybach este o clasa deasupra. Iar pentru ca este trecuta cu vederea atat de usor, pentru mine este limuzina perfecta.
La prima vedere pare aiurea. Totusi, daca o intorci putin si pe celelalte fete, intra in calcul urmatoarele:
1. Mercedes se pregateste de eliminarea motoarelor cu ardere interna. Asta explica si colaborarea cu Renault. AMG deja nu mai are motoare V12. Viitorul C63 are motor de 2.0L + electric. Samd.
2. Poate multi nu realizeaza dar trecerea la electricitate costa. Mai ales partea de software care electric sau nu, are o implicare tot mai grea de la o generatie la alta. Mercedes trebuie sa taie din costuri si asta o face prin pasarea lucrurilor care devin secundare catre contractori.
Oricum, mie nu-mi place ca dau tehnologie la chinezi. Din punctul meu de vedere mai mult de tiripliciuri n-as face acolo. Dar eu nu sunt decat in nasturel pe lumea asta si iaca, nu ma intreaba nimeni sa-mi spun parerea.
Daca imi doresc vreodata in scaun de birou adevarat, atunci ala at fi unul cu masaj inclusiv la gambe. Daca iti mai sulfa si aer cald la ceafa + umeri at fi locul perfect de refacere dupa in meci de tenis la 2 grade Celsius si in dus fierbinte. :):):)
Probabil ca designul va fi deplans de multi, dar tehnic masina este impecabila.
Ultimele comentarii
1692 in total