Stiu ca n-are legatura cu articolul, dar daca chiar vreti sa aruncati o privire in viitor, here you go:
https://www.youtube.com/watch?v=Timw25njCD0
Partea frumoasa e ca totul se petrece la cateva sute de km de Romania. Deci se poate :):):) Fara sclipici, fara fasoane, fara nasuri pe sus. Tot ce e nevoie e o sclipire de geniu si multa pasiune.
Daca aveti rabdare, o sa vedeti la sfarsit cate baterii sunt in proiect pentru firme grele. Ca sa nu spunem de cele pe care tipul nu le-a numit :) Chiar si super-mega-laudatul hiundai, pentru tehnologie, vine tot in Europa. Clasic.
Hai ca nu a fost postat decat de 6 ore :)
PS @masacreasco, important este ca am bani de bateriile de pe EQS. Cam ce te face sa crezi ca mi-as pierde vreo secunda din viata cu ceva de la gioarsa aia? Intr-o zi, daca din intamplare iti dai jos de pe craniu capacul de oala numit lepsus, o sa realizezi ca lumea face baie cu apa calda si a iesit din pestera de cateva milenii.
Anumite lucruri nu se vor schimba niciodata. De pilda ca @mascarescu sa ramana calm la o stire in care i se pare ca cineva se ca..ca de la inaltime pe lepsus.
Nu zic eu, zic astia :)
https://www.topgear.com/car-news/first-look/behold-new-mercedes-maybach-s-class
Gandeste-te ca sunt 18.000 pe plan global, in 5 ani. Nu e chiar imposibil. Numai la mine in sat si in satele din imprejurimi dealerii au cel putin un Maybach.
Ce nu mi s-a postat prima data era ca trebuie vazut cum va fi primit design-ul actual. Dar la cum merg lucrurile, nu cred c-o sa fie prea mare diferenta. Prima generatie de Maybach era pe o platforma veche de S Class. Acuma totul e nou si varf de lance. Are lucruri pe care S Class-ul (si nici RR & Bentley) nu le are.
De la lansarea clasei Maybach in 2015, sub sigla Mercedes, au vandut 60 000 de bucati. Lunar doar in china vand 700.
Cand citesc pe-aici comentariile ai zice ca-i asteapta falimentul
Ultimele comentarii
1692 in total