@Fantana lui Botorog, daca n-aveai nick-ul asta, nu raspundeam :) Hai, in ciuda tonului acru, sa repet a 50j-de-mia oara:
1. Lipsa poluarii concentrate in marile orase
2. Lipsa totala a schimbului de uleiuri de tot felul (motor, cutii de viteze, convertoare, etc)
3. Lipsa bujii si intretineri costisitoare a motoarelor
4. Momentan, mult mai ieftin de exploatat, cel putin in tarile cu apa calda
5. Silentiozitate (cu doua taisuri, daca iti placea sunetul anumitor motoare)
6. Performante net superioare m.a.i.
7. Fiabilitate net superioara, mai ales pe termen lung.
Or mai fi si altele, dar nu mai stau sa gandesc ca e oricum tarziu la mine in sat.
To be fair, au si dezavantaje (tot majore) si nu putine. Vi le las voua sa le enumerati ca le stiti mai bine :)
@alex, masinile cu m.a.i. oricum sunt pe trend de scumpire. Putini inteleg ca din cauza asta nici electricele nu pot deveni mai ieftine. E tot mai multa informatica in computerele masinilor, iar programatorii nu sunt ieftini nicaieri in lume, nici macar in Romania. :)
Dezavantaje sunt
Asta inseamna ca de pe acum, ei nu mai baga bani in dezvoltarea generatiilor urmatoare de modele pe benzina/motorina.
Eu tot zic demult ca lumea e in schimbare, dar multi inca nu vor s-o accepte in ruptul capului. Deocamdata contra-argumentele masinilor electrice sunt cat de cat valide. In clipa in care insa se va produce o tehnologie care sa rezolve macar una din marile probleme, totul va fi istorie. Chiar si fara asta, cu ce avem la ora actuala, balanta incepe sa se incline ireversibil spre electricitate. Beneficiile sunt prea multe pentru a mai fi bagate sub pres de marile companii petroliere.
Si mie imi pare rau dupa AMG-urile de 6.0L si 6.2L. Chiar foarte rau. Dar astea sunt vremurile si nu mai sunt multe de facut.
Intre timp, Tesla tocmai a depasit Audi la vanzari in America de Nord. Asa ca mai bine s-ar uita in curtea lor sa-si faca un plan de bataie realist. Audi sunt in declin de ceva vreme in US.
https://www.autoblog.com/2021/02/16/tesla-tops-audi-2020/
Imi dau cuvantul de o onoare, am inceput sa citesc comentariile si am uitat despre ce era articolul.
Pe urma am sarit la greu sa ajung la patratelul de scris si gata. Cu asta basta. Am iesit de aici
Feed back-ul oamenilor din productie este incalculabil. Intotdeauna, cele mai bune concepte au si implicarea oamenilor de pe linia de asamblare, mai ales a sefilor de echipa, specialisti cu ani grei de experienta. Cel putin in ultimul stadiu, de rafinare a proiectului.
Si mai mult imi place ca oamenii primesc bonusuri, deci nu doar sefii si firma profita de pe urma ideilor angajatilor. Plus isi consolideaza toata lumea locul de munca pe viitor.
Ultimele comentarii
1709 in total