@pipo, eram la lucru si chiar ridicasem capul din calculator sa mai iau o gura de aer :):):)
Pai, baietii astia asa zic de mild hybrid: +20 CP si +148 lb.ft (200 Nm) cuplu pe termen scurt. Probabil la o depasire sau daca nu vrei sa lasi vreun magar sa-ti taie calea. Desi sincer, stiam de datele astea de vreo cativa ani. Nu mai stau sa caut acum, dar cred ca sistemele prezente tot asa ceva au. Poate la clase mai mari, dar oricum, cu timpul, tehnologia devine accesibila si palmasilor.
https://www.cnet.com/roadshow/news/2022-mercedes-benz-c-class-official-hybrid/
Multe de comentat la C Class-ul asta nou. Mie imi place, dar vreau sa-l vad in viata reala intai. Oricum, dupa ce si-a luat deprecierea in barba in primii ani, merita luat la mana a doua pe la vreo 30-50K de km. Pana atunci, poate imi vine si mie randul la inoit masina :)
Ma bag si eu scurt de tot. Pai daca masina poate merge doar electric 100 km mi se pare normal sa se invarta pe la 200 Nm. E cam greu sa urnesti 2 tone cu 10 - 20 Nm.
Dau scroll peste articole, dau sa sar peste honda, ca de obicei, si hopa, vad 21 de comenturi. Ce puii mei poti sa discuti la firma asta de 21 de ori? Hai sa intru.
Bai, nu stiu cine a scris postarile de mai sus, dar m-am cracanat de ras in seara asta. E cineva pe site cu un simt al umorului fabulos. Imi pare rau, de ani de zile inca nu mi-am dat seama cine este. Oricum .... FELICITARI mon cher !!! :):):)
Vorbesti mult, fara sa fi inteles nimic. Pe langa faptul ca esti paralel cu ce am scris mai sus, realitatea e independenta de tine si de mine. Masinile electrice se vand si se vor vinde, indiferent cate spume la gura face x si y. Nimeni nu dicteaza oamenilor ce sa cumpere pe banii lor. Cu atat mai putin dactilografii cu ochelari de cal din sectiunea de comentarii pe Automarket.ro.
@Ion Tufis & @Botorog, va agatati ca inecatii de paie :):):)
Bai frate, la punctul 3, voi doar atat ati retinut? Bujiile? Ha-ha-ha ... Ia ganditi-va putin ce mai intra intr-un motor? Ceva injectoare? Curea/lant de distributie? Semering-uri? Pompe de inalte? Turbo/Superchargers? Etc etc.
How about the whole engine? Adica sa elimini cu totul motorul ala? Oricat de performant ar fi, e o tehnologie veche care si-a trait traiul si si-a mancat malaiul. Cam cati bani costa toate "schimbabilele" astea? Cam cat te costa niste prostii de proiectare in valoare de $0.50 dar manoopera de mii de dolari? Vreti sa va dau exemple?
Cam cata poluare produc zeci de mii de tone de ulei ars care se schimba anual pentru functionarea corecta a motoarelor? Dar a transmisiilor? Cat de toxice sunt, aveti idee?
Va dau dreptate cu preturile. Pentru omul de rand, masina electrica nu este rezonabila in majoritatea cazurilor. Dar daca stai la oras, ai casa si faci naveta pe distante scurte, indiferent de zona geografica, masina electrica merita din plin. Situatia asta se potriveste manusa pentru America de Nord si Europa de Vest. Restul lumii deocamdata nu conteaza. Vor veni in valul al doilea cand tehnologiile vor evolua suficient. Repet, la ora actuala au destule minusuri, dar sunt situatii in care minusurile sunt absolut neglijabile. Deocamdata cererea de masine electrice depaseste cu mult capacitatea oricarui producator. Deci ... Noi astia mai rupti in c/r (ma includ si pe mine) ne limitam la second hands si comentarii pe internet. Dar cine are sa scoata banul, nu mai dactilografiaza pe Automarket.ro si lauda dieselul. Pleaca acasa cu electrica si-si vede de viata.
Week end placut.
PS. Am descoperit recent pe internet cantece la chitara din tinerete. Si pa romanski si pa ghermanski. Pur si simplu iti dau lacrimile. Fantana lui Botorog face parte din pachetul de amintiri si n-am chef de aciditati la ora asta. Hai pa si iarna usoara, cat a mai ramas din ea.
Ultimele comentarii
1709 in total