@someone, da, este singurul lucru care are sens. Dar chiar si asa, va fi o misiune foarte grea. Inlocuirea motorului fenomenal cu unul electric de talia celor de la Rimac, e perfecta. Pe urma au scapat de transmisia mecanica. Ceea ce iarasi e excelent.
Dar restul masinii, suspensiile, electronica, informatica, sasiul, materiale, finisaje, clasa ... astea toate necesita ani de experienta si rafinament, iar Rimac mi se pare foarte tineri pentru asa ceva. Si nu doar tineri. Iti trebuie un anumit nivel de cultura sa scoti ceva de calibrul asta. Nu iei o toiota, plesnesti niste piele pe unde iti pica ochii si gata, esti lux.
In fine, le doresc bafta, mai ales ca sunt vecini cu noi de Balcon. Sper ca influenta germana de pe coasta de vest a foste Yugoslavii sa se resimta, nu doar la nivel tehnologic.
Pai si daca l-ar da gratis, are Rimac putere financiara sa dezvolte o masina de talia Bugatti? Cati bani a bagat VW in Bugatii, cati ani au produs pe pierdere, asta nu se intreaba nimeni? Ce sa faca Rimac cu Bugatti?
Cred ca mie imi scapa ceva aici.
Iar faptul ca Porsche investeste in tehnologie electrica nu mai are rost sa-l comentam.
@eu: https://ro.wikipedia.org/wiki/Afinitate
Faptul ca Mercedes ia motoare de la Renault nu pune cele doua firme pe picior de egalitate. Cel mai probabil Mercedes a vrut sa taie din costurile de dezvoltare, pentru a se concentra pe masinile electrice.
In al doilea rand, ma lasa absolut rece daca iau motoare de la francezi. In opinia mea, francezii au tone de experienta in motoare mici si sunt absolut sigur ca Mercedes nu s-ar fi incurcat cu niste looseri sa-si puna o componenenta atat de importanta pe masinile de clasa mica. Fiecare firma din lumea asta e buna la ceva si mai putin buna la altele. Important este ca ambele parti sa fie multumite cu targul facut.
Si da, ai dreptate, aici la mine Renault exista doar pe internet. Cu o prezenta foarte timida prin anii 90, in rest cred ca 9 din 10 n-au auzit vreodata de firma asta. Doar emigrantii sa-si mai aduca aminte de ea. Mercedes vine cu motoare facute exclusiv de ei. Minim 4 cilindrii, si nu mai mici de 2.0L, ca entry level.
Culmea e ca afinata n-am mai baut de cand eram in Romania. E una din putinele bauturi alcoolice pe care o gust cu placere. Pentru ca e dulce. Restul ma intereseaza cum ma intereseaza de motoarele Renault puse pe Mercedes.
Iar afinata, sau cafea as bea cu oricine de pe AM, no hard feelings :) Bine, la @mascarescu m-as gandi de 2 ori.
Astazi fiind vineri, cu creierul obosit de peste saptamana, cred ca @eu si-a turnat afinata in loc de cafeaua de dimineata.
De unde si postarea plina de cuget. Sa speram ca dupa inca un aperitiv cu afinata si un pranz sanatos va dormi bine si isi va reveni in simtiri.
Speranta moare ultima. Aferim! Adica am vrut sa zic Afin!
Neveste-mii ii place foarte mult Range Rover. Evoque si mai e un model tot asa mic si mai nou. Nu-s familiar cu linia lor de modele.
Oricum, desi estetic recunosc ca sunt reusite, sunt doua lucruri critice care m-au determinat sa nu-mi pierd vremea cautand masini de la ei. Interiorul extrem de nepotrivit pentru mine si fiabilitatea ireal de proasta. Doar la gandul ca as avea asa ceva in fata casei, pe banii mei, imi face pielea gainii.
Pacat. Si te lasa cu atat mai perplex cu cat, de fapt englezii sunt o forta in Formula 1 si in motorsport in general. Nu pot sa inteleg cum un popor atat de pragmatic si cu inclinatii evidente spre tehnica si matematica a ramas cu industria auto praf si pulbere, intrata pe mana tuturor. De la greii industriei germane, pana la pisatul boului din asia cu traditie zero in automobilism. Sic transit gloria mundi.
Ultimele comentarii
1692 in total