Eu zic că lucrurile sunt foarte clare.
Avem un contract civil care nu a fost respectat.
Ford are tot dreptul să-l dea în judecată pentru nerespectarea acestui contract.
Restul sunt speculaţii dâmboviţene (fără supărare).
@ultimii doi - E foarte mişto să te dai mare profitând de anonimatul din fata tastaturii. Eu am incercat sa duc o discutie civilizata fara pozitionari partizane. Din pacate nu am cu cine. Romanii sunt mistocari, le stiu pe toate, numai ei sunt destepti, restul sunt niste prosti. A, si masina lor e cea mai buna. Eu nu am zis asta de a mea. CSF, NCSF!
@petrol - Părerea mea este că, cel puţin în România, Honda Accord în general, 2.2 diesel şi 2.4 benzină, în special, nu s-au vândut din cauza lipsei de notorietate, a preţului şi a impozitului. Legat de preţ, Honda a căutat să se poziţioneze într-o companie selectă (BMW, WV, Audi) cu preţ pe măsură dar din păcate românii nu prea ştiu altceva decât de "nemţoaice", iar impozitul peste 2.000 cmc este mare. Am 2.4 (motor aspirat superb, adus la maximul de rafinament de japonezi) şi plătesc cam 700 de lei pe an în timp ce cineva cu o maşină cu motor de 1.600 cmc plăteşte cam 60 de lei! Degeaba este maşina bună dacă poziţionarea pe piaţă a fost greşită. De curând am depăşit 100.000 de km. şi în afară de consumabile nu am schimbat nimic în timp ce prin alte curţi pică injectoare şi alte alea. Dar nu vreau să încep un "flame" nemţoaice versus japoneze, nu asta e ideea şi chiar nu înţeleg fanatismul ăsta la unii.
Revenind la CRV am condus 2.0/AT si mi s-a parut lenesă rău de tot (cu excepţia cazului in care il conduceai cu padelele), în timp ce varianta diesel 2.2 era cu totul altceva, adica exact ce trebuia sa fie. Bineinteles ca exista la CRV si varianta pe benzina cu motor de 2.4, vezi piata americana, dar nu se aduce din cauza acelorasi motive spuse anterior.
Rămâne de văzut ce va rezolva varianta hibrida, oricum 212 cai sunt suficienti zic eu.
Ultimele comentarii
178 in total