Honda a avut întotdeauna preţuri mari şi asta nu e neapărat un lucru bun.
Am avut Accord CU2 AT care a fost în 2008 29.725 euro şi aia era maşină. Motor de 2.400 cmc cu 201 cai!
Iar cea cu motor de 2.000 cmc era cam 26.000 de euro.
Actualmente diferenţa între un CRV benzină şi varianta hibridă e de circa 5.000 de euro.
Iar eu zic că nu se merită pentru că portbagajul este mai mic din cauza bateriei care este în podea, motorul este mai mic iar la viteze de autostradă gâfâie, practic actualmente o maşină hibridă se merită ca a doua maşină folosită exclusiv pentru oraş.
Iar Honda România ar trebuie să-şi modifice politica de vânzări dacă într-adevăr vrea să vândă. Dacă vrea doar să existe în peisaj poate să continue aşa. Dar probabil pentru că nu suntem o piaţă care să conteze nici un target de vânzări adevărat nu au şi atunci se complac într-un "dolce far niente"!
@kirotractor - Apropo de patru moduri pentru off-road. Am văzut un documentar pe un post generalist unde într-o ţară arabă, testul suprem al unui SUV este urcarea unei dune foarte abrupte. Unii n-au reuşit, alţii s-au răsturant, altora le-au luat foc maşinile. Bentyaga a fost singurul care a reuşit fără probleme. ŞI nu, nu era publicitate mascată!
Ultimele comentarii
178 in total