"...reducerea izolaţiei fonice" - nu zic că e un lucru rău că maşina e mai uşoară dar mai zgomotoasă, oricât ţi-ar place sunetul motorului, nu ştiu dacă e ok.
Sfârşitul unei epoci!
Dar ştiţi ce-mi place?
Industria auto europeană e obligată practic să renunţe la motoarele termice în timp ce marii poluatori ai planetei, între care se află S.U.A. şi China sunt bine mersi.
Mă duc să joc la Loteria vizelor! Sau or fi desfiinţat-o şi pe aia?!
Honda a avut întotdeauna preţuri mari şi asta nu e neapărat un lucru bun.
Am avut Accord CU2 AT care a fost în 2008 29.725 euro şi aia era maşină. Motor de 2.400 cmc cu 201 cai!
Iar cea cu motor de 2.000 cmc era cam 26.000 de euro.
Actualmente diferenţa între un CRV benzină şi varianta hibridă e de circa 5.000 de euro.
Iar eu zic că nu se merită pentru că portbagajul este mai mic din cauza bateriei care este în podea, motorul este mai mic iar la viteze de autostradă gâfâie, practic actualmente o maşină hibridă se merită ca a doua maşină folosită exclusiv pentru oraş.
Iar Honda România ar trebuie să-şi modifice politica de vânzări dacă într-adevăr vrea să vândă. Dacă vrea doar să existe în peisaj poate să continue aşa. Dar probabil pentru că nu suntem o piaţă care să conteze nici un target de vânzări adevărat nu au şi atunci se complac într-un "dolce far niente"!
Ultimele comentarii
181 in total