"Vezi ca reduceri de 7-8000 de euro se aplica si prin alte tari la BMW-uri." - Asta e o comparație fără logica. 7,8k EUR la o masina de 60k EUR nu e ceva iesit din comun. Aici vorbim de o reducere de aproximativ 30%. Ai văzut reduceri de 30% la vreun BMW? Poate la șepci si tricouri...
In esenta ei este o masura buna, dar in acelasi timp partinitoare.
Aceasta ar fi trebuit implementata in acelasi timp cu o serie de alternative concrete pentru incurajarea utilizarii transportului in comun (benzi pt autobuze etc) iar in acelasi timp ar trebui realizat un sistem de taxare mai elaborat decat normele euro. Detin o masina euro IV pe care o folosesc cel mult in weekend si mi se pare rezonabil sa platesc daca poluez, in ideea ca banii sunt folositi cu folos in sensul asta. Dar nu pot sa nu remarc in Bucuresti multitudinea de masini (in special limuzine si SUV-uri din triada germana) cu motoare euro V si VI (majoritatea 3.0 TDI 320CDI sau 3.0d ) care polueaza mai mult decat o benzinara euro IV.
Mai mult, ce te faci cand cei care de ex vor sa ajunga din Chitila in Rahova si in loc sa tranziteze centrul o sa aglomereze alte cartiere (Militari sau Dr Taberei in exemplul de fata). Disconfortul si poluarea aditionala la care vor fi expusi ceilalti locuitori oare o fi fost luat in calcul sau ei sunt cantitate neglijabila?
Ultimele comentarii
2 in total