Daca acuma Vettel este rapid, ce se va intampla cu el daca se permite ca Renault sa aduca motorul la puterea celorlalti?
Aerodinamica aici nu este importanta asa ca solutia celor de la McLaren nu poate compensa celelalte puncte slabe.
Schummi pare depasit de coechipierul sau. Daca ramane in aceiasi situatie inca vreo 3-4 curse il vad in stare sa se dea bolnav si chiar sa le dea banii inapoi celor de la Mercedes.
Nu-l vad in stare sa stea pe langa podium.
aici gasiti explicatia aerodinamica a fenomenului
http://scarbsf1.wordpress.com/2010/03/04/blown-rear-wings-seperating-and-stalling/
iar aici este priza despre care se vorbeste
http://scarbsf1.wordpress.com/2010/02/27/mclaren-developments-snorkel-rumour/
Din cate am inteles eu de la altii, este vorba de un canal ce pleaca de deasupra pilotului , vedeti la pozele din fata ca turnul ala de deasupra pilotului la MP-uri este sectionat orizontal.
Aerul de acolo este directionat sub partea de sus a aripii spate si prin aceasta se reduce turbulenta din spatele ei deci se creste apasarea fara a creste rezistenta la inaintare.
Suplimentar mai este si o canalizare de sub masina pana in spate care se suspecteaza ca ar putea fi obturata de pilot.
primii doi care au comentat parca ar fi rapidistii dupa meciul cu timisoara. Se supara ca altii nu-i lasa pe favoriti sa faca smecherii.
Nu asa se comporta un fan adevarat !
Optimismul lor este justificat....
Anul acesta au posibilitatea sa se claseze la mijlocul clasamentului constructorilor.
Cu venirea noilor echipe, au sanse ca macar 4 echipe sa fie in urma lor.
Daca privim asa putem spune ca va fi un sezon bun.
Ultimele comentarii
181 in total