Atata timp cat McLaren este furnizor unic pentru ECU montat pe toate motoarele, fanii acestei echipe nu au dreptul, daca au putina onoare si moralitate, sa protesteze cand alti motoristi primesc permisiunea de a modifica motorele.
Acolo la FIA, cu si fara Mosley sunt ceva experti care nu au habar de ce spun, oare ce beu.
Orae cum ara arata un Ford Focus cu motor WV sau un Ferrari cu alta varianta a aceluiasi motor.
Oare cei din comitetele FIA sunt testati psihiatric ?
Adevarul e ca asa vor face economie, in cateva luni nu vor mai avea spectatori sau telespectatori si atunci dupa un an se vor lasa de curse. fara curse nu se cheltuiesc bani.
Ei nu vad ca seriile de gen GP2 sau cele monomarca nu merg. Nici cele din america nu fac fata.
Daca va amintiti de un anume Nigel Mansell, acest pilot era foarte rapid dar nu era capabil sa gestioneye o masina sau o cursa, era spectaculos dar a fost nevoie ca Williams sa faca o asina exceptionala si Renault un motor de ne spart pentru a ajunge campion mondial.
Asa este si cu LH, el stie una si buna dai si mana, pentru el nu conteaza gume regulamente el merge inainte.
Sper ca cei de la FIA se vor trezi din amorteala si vor pune frau copilului de ciocolata ca asta va incepe sa faca ce zicea Bernie, va alege scurtaturi pentru a depasi.
Eu nu eram mahmur, eu am constatat ca un comportament evident obstructionist, in fata cui ?? VITALI PETROV !, a fost tolerat de oficialii FIA.
Daca este vorba de aparare a pozitiei regulamentul spune clar ca pentru a apara pozitia pilotul din fata are voie sa faca o singura schimbare de directie !
In ce priveste celelalte penalizari as inclina sa afirm ca toate au fost date cu moderatie.
Le-a cam cerut si cand a fost pedepsit oficialii nu aveau alta varianta.Un pic in stilul in care il taxau pe Schummi, prea facea de toate la limita si atunci cand facea una peste limita se impunea sa fie taxat.
In ce priveste recuperarea distantei fata de RBR, cei de McLaren mai au mult de lucrat, mai ales la capitolul strategie.
Ultimele comentarii
181 in total