Am asistat la un numar de circ in turul 18. Au fost necesare doua tururi pentru ca mercedesul cu girofar sa iasa pe circuit, intamplator in spatele lui Button. La incidentul cu Vettel si Kubika s.a scos imediat acel Mercedes.
Au castigat smecherii.
Daca se da castig de cauza constestatarilor Hamilton a castigat cursa.
Vettel a aratat ca este crudut. Pacat ca nu s-a multumit cu locul 3.
Cred ca Robert ar fi castigat.
Hamilton a facut maximul ce putea face cu ce are. Dar sa nu uitam, in afara de Alonso, pe un Renault slab, nu a depasit in cursa pe nimeni, a profitat de abandonurile acelora. Norocul este un factor care poate influenta multe.
Sa nu uitan de Buemi, la prima cursa este in puncte cu Torro Roso.
Ferrariurile au ce a recunoscut Domenicali, probleme cu fiabilitatea.
Pacat ca Vettel l-a oprit pe Kubika si astfel a facut jocul smecherilor de la Brown.
Sunt sigur ca acolo este ceva ascuns. Nu suntem la Opereta. Prea merge bine pentru o masina care acum o luna jumate nu stia nici ce motor va folosi.
Toata lumea omite un element, Ross Brown, el este renumit pentru manevre tactice surprinzatoare in mai multe mari premii cand era alaturi de Schummi.
Ma tem ca si aceste rezultate, chiar si in serie nu spun nimic. In ultima zi Nakajima a scos timp mai bun ca cei de la Brown, o contributie ar fi putut avea si vremea dar este vorba totusi de Nakajima pe Williams.!
Este frumos ca o echipa mica reuseste sa dea de gandit marilor constructori dar este suspect de spectaculos modul cum a mers toata povestea Honda Brown.
Este ciudat ca la cateva zile dupa ce se anunta cumpararea echipei de catre colegiul director ei sar cu un monopost extrem de performant echipat cu un motor de care, public, au facut rost numai de cateva saptamani.
Oare cine este in umbra acelor membri ai colegiului director.???
probabil au incercat Bulgarii strategia aplicata de Unguri la Balaton, cu al doilea circuit care trebuia sa gazduiasca inca de anul asta o etapa in Moto GP.
Miscarea este de genul: statul pune terenul si un dezvoltator face lucrarea. La unguri dezvoltatorul spaniol a cam ramas in urma, criza mondiala, si nu va termina circuitul la timp.
Sper ca Bulgarii sa aiba mai mult noroc cu partenerul.
Pentru stirea lui ally_great : FOTA este asociatia echipelor iar decizia cu acordarea titlului a luat-o comisia sportiva a FAI. Cei de la FOTA prin vocea presedintelui lor Luca de Montezemollo au reactionat imediat si au definit absurde masurile luate. Ieri au pus pe hartie si au argumentat cele spuse anterior.
Eu cred ca FAI ar fi fortat regulile daca ar fi putut dar in fata unanimitatii opzantilor se vor mai gandi si sfatui pentru a face in 2010 un regulament eficient.
Daca nu era finalul de sezon 2008 umbrit de acea depasire... cred ca nimeni nu se gandea la schimbarea regulilor.
FAI a schimbat regulile numai in conjunctuti speciale. Daca va amintiti, actualul sistem a fost adoptat dupa ce Schummi a dominat campionatul in asa hal incat la jumatatea lui era deja campion.
Atunci au trecut de la 9-6-4-3-2-1 la actualul 10-8-6-5-4-3-2-1. Inainte, in epoca turbo, pentru ca era o problema de fiabilitate a masinilor se mergea pe un sistem ce lua in calcul numai un numar limitat de rezultate.
Cred ca felul cum va decurge campionatul ce va incepe se va schimba sau nu regulamentul.
Mai va amintiti ce s-a intamplat in 2008 incepand cu China?
McLarenul lui Hamilton a fost de inegalat. Acesta a castigat fara drept de apel cursa.
In cursa urmatoare o umbra palida a sagetii de argint ce zbura prin China.
Explicatie: in China motorul Mercedes, la prima cursa, a fost reglat la maxim iar in Brazilia au pus un capastru pentru a evita un eventual abandon. Oricum, cu motorul limitat McLarenul putea trece de majoritatea adversarilor astfel incat un loc 4 sau 5 era realizabil.
Aplicand acest procedeu, presupus de mine, un pilot in 2009 poate merge la 8 victorii si daca nu are ghinionul ca un altul sa faca acelasi lucru, este campion. Pentru a proteja un astfel de reyultat este nevoie de un al doilea pilot in echipa care sa faca acelasi lucru in oglinda, limitand posibilitatile adversarilor.
Cum Hamilton si McLaren nu sunt in situatia de a castiga o cursa chiar si cu motorul fortat, iar echipa nu poate gestiona un astfel de joc in doi, normal ca nu le place.
Ferrari si cu Brown, echipa condus[ de acel Ross Brown care a castigat curse cu manevre tactice ingenioase, au piloti care pot face un joc de genul una mie / una tie, joc ce poate asigura ca titlul sa fie intr-o anumita echipa.
singura sansa a celor de la McLaren este sa se puna pe picioare in cateva curse. asta ar insemna poate o treime daca nu jumatate din campionat.
Nu uitati de acuma nu se mai fac teste decat vinerea inainte de marile premii.
Ultimele comentarii
181 in total