Daca ne luam dupa ce fac echipele mari exista o anumita teama in sensul ca FIA va legaliza aceste dispozitive. McLaren se alatura grupului de contestatatri iar Ferrari a format o echipa de criza condusa de Aldo Costa si directorul de curse Baldiseri care in loc sa fie in China va fi la Maranello pentru a coordona modificarile. Eu cred ca este vorba de dorinta de a reactiona rapid dupa decizia de azi a FIA si probabil difuzoarele lor etajate sunt deja gata si la nevoie vor fi trimise urgent in China iar vineri vor fi pe masini.
Cei de la F1 live scriu ca a inceput constructia circuitului, in sudul provinciei JEOLLA. Mai multra atentie la traducere ca se duce pe ....... imaginea voastra.
sa nu exageram!
Nu as dori ca Hamilton sa devina obiectul unei discriminari pozitive gen UDMR in Romania.
Pacat ca Sutil se baga in astfel de povesti. Inteleg ca acolo la Force India (care foloseste componente McLaren) nu prea are cum sa sara in fata dar chiar cu astfel de declaratii?????
Chiar este asta o stire????
Stirea asa suna. Nu pot sa inteleg cum o firma ca Honda sa se bazeze orbeste pe cineva. Toate negocierile de vanzare au fost purtate de colegiul de administrare a echipei, acelasi colegiu care este astazi proprietarul Brown Racing. Se pare ca nu romanii au inventat administrarea falimentara urmata de negociere agresiva pentru a se face o p[rivatizare pe un Euro sau ce o fi el. Cate firme romanesti au parcurs acelasi traseu ca aceasta echipa.?
Totusi ceva nu este logic.
Ultimele comentarii
181 in total