Din pacate la traducerea regulilor pentru 2010 s-a omis o chestie pe care eu o consider interesanta:
Pentru 2010 s-a sters din regulamentul tehnic paragraful care impune ca masinile sa aiba doua roti motrice.
De aici se poate concluziona ca va fi voie la 4X4.
Ca o prima consecinta eu cred ca va fi montarea de KERS si pe rotile din fata roti care vor putea fi antrenate de KERS.
Un alt punct interesant este cel ce spune ca printre favorurile facute economilor este si posibilitatea de a regla unghiul elementului superior al aripii spate. Aceasta poate avea avantaj pe circuitele care au linii drepte lungi dar si zone cu viraje lente.
si sa fie produs de Brown ca doar ei stiu mai bine cum se face. Toate motoarele sa fie Cosworth, Electronica deja este Mc Laren, volanul sa fie Williams, Aripile Ferrari, Botul Toyota si capota motoarelor Renault. Sa vezi ca curse interesante vom avea
In era turbo nu numai ca nu era voie sa alimenteze in timpul curselor mai era limitata si cantitatea de benzina.
Asa a zis FIA asa s-a facut. Prost a facut pana seaca pe linia de sosire la cateva sute de metri de finish si a impins masina si nu numai el a patit din astea. Insa atunci nu era regula cu inghetatul proiectelor la motoare. Daca nu se renunta la asta va fi cam greu pentru ca motoarele de acuma nu sunt proiectate in spiritul aceste reguli. Daca nu se renunta la inghetarea proiectului, care ar trebui sa ramana asa pana in 2012 regula este cu dedicatie, ca si aia cu un set de gume de acus cativa ani.
sunt curios cum va face FIA diferenta dintre Renault, Ferrari si Toyota care fabrica si motoarele si Williams, Brown si altii care le cumpara. Tare ma tem ca s-a deschis o portita pentru noi smecherii. Motoarele inghetate sunt o abureala, nu cred ca un constructor de motoare se poate incadra in 5 milioane cat parca se impune pentru un furnizor ca pret de livrare.
Ultimele comentarii
181 in total