Max a facut inca o miscare menita sa sparga unitatea FOTA. Sper ca manevra sa nu prinda. Ferrari ( Domenicalli), a afirmat ca FIA nu are dreptul de a o inscie din oficiu.
Formula 1 are sanse sa devina un fel de formula unui singur furnizor de motor. Astfel dupa formula Nissan, BMW si Renault apare si F1 Cosworth. Astfel se va realiza o serie de competitii monomotor in care un pilot va porni de jos ( formula Nissan va promova in cea BMW din care daca va fi bun va trece la Renault pentru ca varfurile sa alerge in F1 Cosworth. Intrebarea este cine se va uita la aceste competitii. Ia calkculati cam cati spectatori s-ar aduna la o etapa, chiar daca s-ar cupla mai multe serii?
In sfarsit s-au trezit, acuma cu criza, s-au saturat sa lucreze pentru firimiturile ce le pica de la Bernie. Degeaba vine Bernie cu amenintari de procese si cu povesti despre cate sunt de facut pentru a organiza o astfel de competitie. Nu este el singurul care stie cum se face. De fapt se pare ac nu prea stie cun sa faca. In Turcia au fost cam goale tribunele, asta dovedeste ca a muta cursele prin afara europei nu face bine, FOTA cu eventuala lor serie paralela ar putea reveni pe circuite parasite de F1 in Europa, America de nord si chiar in Africa de Sud. Este loc destul prin lume si sunt sigur ca Montrealul, ca si alte locuri, va fi bucuros sa nu plateasca taxa de programare dar sa aiba o cursa tare.
Fara sa vrea Max a recunoscut importanta celor cu masini rosii pentru F1. A oferi o inscriere din oficiu inseamna mult. De asemenea prin asta Max a vrut sa sparga unitatea FOTA. Sper sa nu reuseasca. FOTA sta tare pe pozitie si cred ca sunt in stare sa faca si o serie paralela pe care la iarna sa o legalizeze dupa alegerile la FIA daca nu va mai fi Max. Cu incapatinarea lui, Max risca si alte probleme ca de exemplu iesirea de la FIA a Automobil Clubului Italian, fapt ce ar face imposibila derularea unei competitii oficiale FIA in Italia...
facand un exercitiu de imaginatie, Bernie da in judecata echipele pentru ca nu respecta un contrect comercial care le leaga de F1 pana in 2012, oare Ferrari, McLaren si BMW nu ar putea da in judecata FIA| pentru ca le pune sa dezvolte un sistem care dupa aia devine optional ( la inceput se scria in regulamentul pentru 2009 ca sistemul KERS va fi obligatoriu dar apoi s-a renuntat la aceasta obligativitate)?
Ultimele comentarii
181 in total