La moartea lui Senna s-a pus problema proiectului masinii, acuma iar este indoielnica securitatea acesteia. Are papa Frank ghinion, sau e ceva putred la mijloc?
Daca Weber nu-l lovea pe LH in prima curba de la Nurburgring nebunul ar fi trebuit oricum sa-i lase pe multi sa treaca pentru ca era in afara traseului. Probabil ca daca nu-l lovea Weber l-ar fi lovit altul cand forta reintrarea pe traseu. Sa fim seriosi, LH a sarit in fata folosind KERS dar a cam intarziat franarea su astfel l-a fortat pe Weber sa-l loveasca. E o tactica pe care o folosea si in anul trecut dar acuma nimeni nu mai are grija de printul de ciocolata. La Hungaroring se poate baza pe o plecare din fata dar acolo toti vor face calificari cu masina usoara. Daca nu pleaca din primele 4 locuri nici o sansa la victorie. Exista sansa sa vedem ceva asemanator. Un start cu KERS si incident la capatul liniei de start.urmat de un scandal mare ca este vanat de ceilalti.
Daca Massa nu-i tinea pe ceilalti, si mai ales pe Vettel Webber nu pupa victorie. Sebi plateste pentru a doua oara ca l-a luat Massa la start. McLaren anul asta nu pupa victoria.
Este firesc sa te revolte faptul ca unica problema cu furtunul, de anul acesta, se intampla la tine si daca v-ati fi uitat atent la cel cu furtunul nu s-a grabit de loc sa ataseze capatul la masina, desi era o oprire scurta. Mie mi-a adus aminte de chestia cu a 4 roata a lui Iirvine la Monza.
Probabil de aia nimeni nu vrea sa fie sponsor la Brown ca acolo prea se petrec lucruri ciudate ! Si apoi nu ai nici un interes de echipa sa renunti la un loc doi ce aduce 8 puncte, pentru a muta de pe 6 pe 5 un favorit numai pentru ca acesta sa castige un punct in plus. Si nu punem la socoteala ca rivalul direct nu lua acele 8 puncte.
Ce scrieti voi aici, despre masurile de reducere a costurilor, este dorinta lui Bernie si nu a celor de la FOTA. Bernie a spus ca miercuri va fi o reuniune cu FOTA si se va semna un nou acord Concorde, in formatul propus de FOTA.
Renuntarea, in sensul dorit de Domenicalli, consta in focalizarea majoritatii eforturilor spre proiectul 2010. Este clar ca regulamentul va ramane cel de anul acesta asa ca stiu ce sa proiecteze. Faptul ca se ocupa de proiectul 2010 nu inseamna ca nimeni nu mai face nimic la F 60. Nu vor face modificari spectaculoase dar vor fi evolutii. Cred ca nu ei au aburit-o cu renuntarea. Mc Laren a declarat ca nu mai mizeaza pe anul acesta si cu toate astea au adus in Germania modificari importante. prin aceasta decizie se acorda atentie speciala proiectarii elementelor modelului 2010. Posibil ca la testele de vineri sa vedem ca se testeaza, de anul acesta, elemente pentru masina de anul viitor. In ce priveste KERS eu sunt sigur ca a devenit un handicap din momentul in care nu a mai fost obligatoriu. Asta pentru ca cei fara sistem dispun de o greutate de vreo 40 kg pe care sa o foloseasca la echilibrarea masinii. Apoi si prezenta dispozitivului impune anumite restrictii de forma in zona respectiva deci influentand si aerodinamica de detaliu a masinii.
Ultimele comentarii
181 in total