Si mai ce vor astia ? Daca se vrea cu adevarat sa se ajunga la depasiri sa se limiteze la maxim apasarea aerodinamica. Uita astia, repede cat de smecheri au fost cu difuzoarele.
Cea mai simpla solutie ar fi sa puna zone cu limitare de viteza sau chiar intersectii unde sa se puna semne dinalea octogonale.
Sa fim realisti ! Este firesc sa semene intre ele doua proiecte ale aceluiasi inginer. El judeca situatia in baza unei filozofii proprii.
Singurul care facea in ani succesivi masini radical diferite era un anume John Barnard. Acesta insa, cu toate ca aducea solutii revolutionare nu pre reusea sa stea prea mult la un constructor.
Ceilalti stiu un anumit model si pe aceasta tema fac variatiuni.
in aceasta cursa am vazut care este valoarea campionului pe 2009, Kobaiashi, un pilot la a doua cursa pe Toyota a trecut pe langa campion ca pe langa un stalp. Acelasi campion nu a fost in stare sa treaca pe langa un Weber care avea o masina care numai pe traseu nu statea. Daca se taie prima jumatate a sezonului, sau daca se numara cursele din care toti au avut difuzoare multiple avem o imagine clara a valorii constructorilor si pilotuilor. Anul acesta avem un clasament mincinos, si asta nu pentru ca nu este in fata McLaren, Ferrari sau Renault.
Oare cate ture poate tine Him... un ritm ridicat peste cel al RBR - urilor. O problema pentru Vettel este cat de vechi este motorul ? O problema pentru Ham este daca nu cumva problema lui Kova este una de masina si nu de modul de lucru.
Dupa ce tot anul 2009 a fost gica contra, este firesc acuma sa nu poata face rost decat de ce nu este in FOTA. Aia nu uita, chiar daca iarta.
Batranul spera ca va profta de faptul ca noul motor va fi gandit pntru curse fara alimentare.
Poate avem in fata o noua interpretare flexibila a regulamentelor. Ceilalti au motoarele inghetate pe cand Cosworth va avea voie sa modifice motorul !?
Ultimele comentarii
181 in total