Un profesor de economie renumit, in Germania, afirma la Bayerische Rundfunk exact contrariul spunand ca aventura F 1 a acestora inseamna 200-300 euro in plus la pretul unei masini care nu este renumita pentru sportivitate cat pentru confort si siguranta. El nu este singur, sindicalistii de la Daimler se intreaba daca este rentabil sa se mai finanteze chestia cu F 1.
Schummi face o mare confuzie, el nu este Ferrari, deci fani Ferrari nu-l vor sustine dacat conjunctural. A facut mult pentru Ferrari dar ce a fost a trecut asa cum si el a trecut la altii , asa cum si epoca lui a trecut.
Raikonen este pilot si atat, este talentat, are vocatie ( vezi ce bine a mers la Raly ) dar atat. Formula 1 este o chestie extrem de complexa, masina din toamna nu este decat putin aceiasi cu cea de la debutul sezonului. Aceste schimbari succesive se fac in baza informatiilor dobandite pe diferite canale. Acum cand nu este voie sa faci teste, ce spune pilotul este vital important. Asa ca fanii lui Kimi picior de piatra sa regrete ca s-au interzis testele si sa nu-l faca pe Monte..... prostanac.
Dupa opinia mea sistemul asta cu limitari si restrictii este anacronic. Daca vrea cineva competitie sa se faca un regulament clar si sa se lase progresul sa functioneze. Cum pot fi elita sportului cu motor cand se folosec motoare proiectate in urma cu mai multi ani?
Ultimele comentarii
181 in total