Pentru toti desteptii care inca mai traiesc in anii 90: voi credeti ca ce monteaza dacia pe masini este aceeasi instalatie Gpl ca cea de pe Cielo de ex de acum 15 ani?
De instalatii secventiale ati auzit?
Tot ce se monteaza in ziua de astazi este secvential.Adica daca nu-i dai talpa si mergi constant, automobilul functioneaza pe Gpl, iar cand calci acceleratia mai puternic(de ex depasiri), sistemul de gestionare al Gpl, simte acest lucru si comuta din mers pe benzina , astfel ai toata puterea la dispozitie.
Nu mai vorbiti aiurea in necunostinta de cauza.
Ai dreptate, Crown Gear este doar pe rs5, dar va fi oferit optional pentru toate modelel ce au quattro in oferta.Observatia mea, era menita sa evidentieze anii de experienta si numarul de generatii prin care a trecut acest sistem quattro.
Apoi dao draqu de electronica, dar ce sistemele de pe xdive ghicesc in stele ca VOR PIERDE ADERENTA?Tu nu observi ca roata aia nu patineaza nici jumatate de grad?
Iar inginerii de la Audi in 30 de ani, ce crezi ca au facut, au stat la cafele si au imaginat cum sa modifice fontul de la sloganul Quattro?Pentru ce crezi ca a fost proiectat, sa ofere o aderenta si stabilitate mai buna vara?Garantez ca principalul target la elaborarea unui sistem 4*4 este comportamentul pe teren dificil(noroi, zapada, gheata)
Amicul din acest clip poate imprumutase sistemul xdrive de la bmw ca sa se joace si el putin nu, ca oricum quattro nu e bun decat vara :)
http://www.youtube.com/watch?v=3rNvXGc79aY
Ai dreptate, Crown Gear este doar pe rs5, dar va fi oferit optional pentru toate modelel ce au quattro in oferta.Observatia mea, era menita sa evidentieze anii de experienta si numarul de generatii prin care a trecut acest sistem quattro.
Apoi dao draqu de electronica, dar ce sistemele de pe xdive ghicesc in stele ca VOR PIERDE ADERENTA?Tu nu observi ca roata aia nu patineaza nici jumatate de grad?
Iar inginerii de la Audi in 30 de ani, ce crezi ca au facut, au stat la cafele si au imaginat cum sa modifice fontul de la sloganul Quattro?Pentru ce crezi ca a fost proiectat, sa ofere o aderenta si stabilitate mai buna vara?Garantez ca principalul target la elaborarea unui sistem 4*4 este comportamentul pe teren dificil(noroi, zapada, gheata)
Amicul din acest clip poate imprumutase sistemul xdrive de la bmw ca sa se joace si el putin nu, ca oricum quattro nu e bun decat vara :)
http://www.youtube.com/watch?v=3rNvXGc79aY
Inca o stire perfecta pt flame si 5000 de accesari pt automarket.
Chiar daca le convine sau nu fanilor Bmw, trebuie sa ai uruiala in tartacuta sa crezi ca este pe bune.
Adica BMW a reusit un salt imens cu acest xdrive in decursul unei singure generatii(vezi pe youtube cum se descurca vechiul xdrive), iar Audi cu 30 de ani de quattro in spate , si 6 generatii la activ nu au reusit sa proiecteze un sistem care atunci cand pierde aderenta sa transfere macar 10% din putere(era suficienta) catre cealalta punte?
E manarie curata, oricine stie ca sistemul quattro transfera 40/60 puterea pe punti.
Iar la generatia a 6, au inlocuit diferentialul Torsen,(folosit de foarte multi producatori tocmai datorita eficientei acestuia), cu unul "Crown Gear", proiectat in the house ce permite managementul tractiunii chiar si in curbe, accelerare, franare sau in oricare din aceste situatii combinate.
Inca o stire perfecta pt flame si 5000 de accesari pt automarket.
Chiar daca le convine sau nu fanilor Bmw, trebuie sa ai uruiala in tartacuta sa crezi ca este pe bune.
Adica BMW a reusit un salt imens cu acest xdrive in decursul unei singure generatii(vezi pe youtube cum se descurca vechiul xdrive), iar Audi cu 30 de ani de quattro in spate , si 6 generatii la activ nu au reusit sa proiecteze un sistem care atunci cand pierde aderenta sa transfere macar 10% din putere(era suficienta) catre cealalta punte?
E manarie curata, oricine stie ca sistemul quattro transfera 40/60 puterea pe punti.
Iar la generatia a 6, au inlocuit diferentialul Torsen,(folosit de foarte multi producatori tocmai datorita eficientei acestuia), cu unul "Crown Gear", proiectat in the house ce permite managementul tractiunii chiar si in curbe, accelerare, franare sau in oricare din aceste situatii combinate.
Ultimele comentarii
33 in total