Rabdare si tutun. Intr-adevar, trebuie laudata ideea formei U a placilor laterale insa hai sa nu dam in MGP W02 pana dupa prima cursa. Este posibil ca, in lipsa testelor, sa fie cel mai mare esec al McLaren din ultimii ani.
Posibilitatile sunt infinite, atat in bine cat si in rau. Speranta mea este ca Mercedes doresc sa ajunga in varf si stiind ca Brawn si Schumi sunt acolo, nu-mi ramane decat sa sper ca nu ma vor tine cu sufletul la gura pana in 2012...
Hai sa presupunem ca Mercedes este cel mai bun monopost anul acesta si hai sa presupunem ca Schumi va lupta pentru a castiga campionatul. Nu ma imbat cu apa rece, e o ipoteza. Ar exista oare un fan F1 caruia sa nu ii fie drag sa se uite la un campionat in care un veteran de 42 de ani, dupa o absenta de 3 ani, se bate cot la cot cu cei tineri?
In cursul zilei de azi am avut acelasi feeling ca Mercedes nu au urmarit un timp bun. Pana la calificarile din prima cursa, ceea ce vedem aici este partial irelevant. Nu o sa ma grabesc sa spun ca Renault va merge bine sau Red Bull (sau Mercedes, asa cum mi-as dori eu), ci o sa astept primele calificari.
Referitor la timpul mai bun scos de Schumi fata de Rosberg, este la fel de irelevant. Retineti ca Rosberg si inginerii au pregatit partial masina pana la preluarea ei de catre Schumi iar azi Rosberg nu a urcat la volan. Pur si simplu monopostul a evoluat si inginerii ai imbunatatit putin cate putin comportamentul pe circuit. importanta este fiabilitatea, important este numarul de tururi efectuate, nu timpul...
Ultimele comentarii
108 in total