"Modelele sunt tot mai atragatoare. Nu si preturile."
Asta nu poate decat sa ii bucure pe fanii marcii pentru ca brandul isi pastreaza astfel exclusivitatea, in timp ce profitul generos asigura supravietuirea marcii. Poate ca asta e reteta succesului.
Sunt curios ce beneficiu va aduce voua, fani ai celor doua marci, faptul ca aceste companii isi rotunjesc veniturile?!
Nu cred ca un numar mare de vanzari reprezinta neaparat o confirmare a calitatii, ci mai degraba arata optiunea acelei parti a populatiei pe care noi o denumim "turma".
Eu cred ca un lucru imbucurator ar fi mai degraba o scadere a vanzarilor unui constructor, fapt ce duce la cresterea exclusivitatii brandului pe care il apreciati, permitandu-va astfel sa iesiti din turma.
Multa bafta!
Daca despre Aston Martin se vorbea ca e masina fotbalistilor, Ferrari a ajuns masina ratatilor. No offense!
P.S. Poti sa judeci o persoana dupa masina pe care o conduce, dar nu judeca o masina dupa cei care o conduc.
Cu asta chiar au dat arama pe fata. La ei totul se rezuma la a face bani. Au vrut sa pacaleasca la inceput ca Eos e un model de sine statator, insa nu e nimic altceva decat Golf CC. E pacat ca nishte simpli afaceristi distrug rand pe rand marci auto cu istorie (Audi, Seat si mai nou Porsche) doar pentru beneficiul buzunarelor lor.
Ma bucur nespus ca Dacia nu a fost cumparata de VW in trecut, cand a avut ocazia.
Ultimele comentarii
80 in total