Principalul lucru de criticat la interior e ca a pierdut esenta lamborghini, iar asemanarea cu audi (desi eu nu pre o vad) e doar o consecinta, insa chiar e pacat ca la asemenea exterior sa ai un interior orientat strict pe functionalitate. Nu zic ca nu e placut, dar ii lipseste acel element de distinctie, acel aluminiu sau crom, acel alcantara, acel schimbator cu cap sferic, acele butoane ca la avion sau orice altceva care sa aiba legatura cu clasa din care apartine aceasta masina. Aici totul e negru si tacut, in stilul unei masinute linistite de oras(ford fiesta).
@@ybtu : E normal sa ceri un ionterior 100% original mai ales cand platesti 250000 de euro pe o masina. Comparatia cu SLS AMG nu are sens avand in vedere preturile celor 2 masini. Totusi, interiorul lu SLS AMG este extraordinar de bine individualizat, incadrandu-se perfect in atmosfera creata de supercar.
Dl. Sebastian, sa fim corecti, ai cam exagerat cu faza cu heel and toe. Nu ai cum sa pretinzi unui sofer normal sa cunoasca aceasta tactica, si mai ales sa reuseasca sa o aplice. Sincer vorbind, probabil ca nici tu nu stapanesti aceasta tactica, fiind, de altfel, foarte dificila si necesitand un timp destul de mare de exersare. Eu am invatat sa o aplic corect abia dupa ce am exersat cateva luni pe un simulator(LFS pt cunoscatori).
Insa chiar si in cazul in care soferul detine skillul respectiv, tot nu cred ca ar fi nevoie de o asemenea manevra in conditiile unei rulari in regim normal, civilizat, avand in vedere ca tactica presupune un un stil de condus sportiv, franari bruste, turatii ridicate si variatii relativ mari ale vitezei de deplasare.
Eu cred ca in situatia prezentata la punctul 3, un simplu rev matching e arhisuficient.
Desi MINI e un brand cu un caracter sportiv pronuntat si are totodata si un palmares interesant in raliuri, nu cred ca o sa faca o treaba prea buna cu countryman avand in vedere ca ei furnizeaza acelasi motor si celor de la citroen pt ds3, care este, de altfel o masina mai mica si gandita pentru a fi rapida. Deci, cred ca in duelul cu citroen, mini va avea de suferit. Cu toate astea, astept o surpriza placuta din partea MINI.
Dragi cititori, eu nu am contestat suprematia McLaren in acest duel, ci doar faptul ca se da o prea mare importanta unei curse in joaca facuta de nishte copii de bani gata. Comentariul meu vizeaza ma degraba greseala redactiei de a posta un asa hal de filmulet in care din 52 de sec, 42 sunt de prezentare si doar 10 sec cursa. Dar asta e genul de stire care strange multe comentarii, iar noi am cazut in aceasta plasa.
Multa bafta tuturor.
Ultimele comentarii
80 in total