@C-G-C
Nu stiu unde ai vazut tu in comentariul meu ca sistemul asta e acelasi lucru cu 4WS. Singura asemanare pe care am expus-o intre cele doua este ca ambele cresc performanta masinii insa distrug valorile unei masini sport clasice.
Sistemul asta de pe audi a fost implemetat in formula 1 in anii '90 de catre williams renault, si cand a fost introdus a distrus ideea de competitie eliminand rolul pilotului in acest sport , deci nu e o tehnologie prototip.
Cat despre referirea pe care am facut-o la bmw in detrimentul renault, se datoreaza faptului ca bmw a avut intelepciunea sa monteze acel sistem pe modelele din clasa limuzina si nu pe modele sport. Iar asta nu inseamna ca sunt fan bmw, cum probabil ai inteles tu.
Sincer, ma asteptam la calitati comprehensive din partea ta.
Tehnologia asta a aparut acum 20 de ani in formula 1 si s-a dovedit a fi foarte eficienta in stabilirea unor performante superioare in motorsport sacrificand, insa, placerea de a conduce si spectaculozitatea unei masini sport.
Si rivalii de la bmw au introdus o tehnologie cu efecte similare (4 wheel steering) insa au avut intelepciunea de a-l oferi pe seria 5 gt si seria 7.
Desi inventate de mult, aceste sisteme nu au fost implementate in masa pana acum din cauza faptului ca vor distruge toate principiile care au stat la baza condusului de la primul automobil si pana in prezent.
Incercati doar sa va imaginati un derapaj cu o masina care dispune de unul dintre aceste sisteme.
Ultimele comentarii
80 in total