Daca ar arata in genul asta (cu o agresivitate materializata in forme rotunjite) ar fii cu siguranta cel mai frumos Ferrari din ultimii 20 de ani. Insa mi-e greu sa cred ca va arata asa, avand in vedere ca traversam o perioada in care Ferrari face masini pe placul manelistilor iubitori de kitch-uri exceland cu noul 458 Italia care este Ferrari-ul cu cel mai chinezesc design posibil.
Pacat de tehnologie.....
In afara de blocurile optice, care pot face obiectul unui eventual facelift, restul modificarilor ar putea fi incorporate de o echipare "off road" sau de o editie speciala.
Este un succes. Evolutie fara revolutie.
Intr-adevar este de asteptat o crestere semnificativa a numarului de masini cu transmisie automata, mai ales in randul berlinelor de clasa medie si compacta si a hatchback-urilor, clasele superioare fiind deja dominate de acest gen de transmisie. Este o evolutie absolut fireasca si de bun simt, dupa cum a aratat exemplul claselor mai mari, clase in care nu mai putem concepe o transmisie manuala. Insa sunt si anumite masini pentru care nu putem concepe existenta unei cutii automate. Si aici vorbim in special de masinile sport si exotice. Eu unul nu as conduce vreodata un Caterham, un Lotus sau un Mini Cooper cu cutie automata si nu cred ca sunt un caz izolat. Si nu cred ca acesti producatori ar fi atat de imprudenti incat sa distruga astfel de bijuterii de masini, doar pentru a se conforma cu opinia unui angajat al Ford.
Cu totii stim ca pentru a participa la WRC, o masina trebuie sa se vanda intr-un anumit numar de unitati pe piata auto mondiala; deci trebuie sa fie, in fond, o masina de serie.
In cazul de fata, WRX STI se bazeaza un Subaru Impreza de serie.
Astfel, modificand WRX-ul STI, vom modifica implicit Impreza.
Si cum Subaru Impreza e o masina de strada cu 4 usi si 4-5 locuri, nu se poate vorbi de modificari ale caroseriei cum ar fi : micsorarea suprafetei vitrate, spate mai "cocosat", sau alte modificari care ar afecta designul Imrpreza-ului de serie.
Singurele modificari acceptate la aceasta masina ar trebui sa se materializeze intr-un body-kit si poate alte piese singulare(stopuri, faruri, oglinzi etc)
Propunerile mele:
-jante aurii;
-bara fata de la fostul wrx sti;
-o priza de aer de dimensiuni mai reduse pe plafon;
-capetele de la esapamente mai mari si cromate si, evident decupaje mai mari in bara pentru acestea;
-structura interioara a stopurilor sa fie in stilul modelelor anterioare (impartite in jumatate pe orizontala; partea de sus cu alb si cea de joc cu rosu), pastrand totusi tehnologia LED dar sub forma de fagure (in partea alba cu geam clar iar in partea rosie in stilul 307cc sau ser6)
-difuzoare de aer pe lateralele barei spate;
-difuzoare de aer la contactul aripilor fata cu portierele.
Ultimele comentarii
80 in total