Renunta sau nu renunta ca nu mai inteleg nimic.Sau nici ei nu sunt siguri?Oricum,se merita Porsche de 120k euro diesel,faptul ca "papa" cu 2 litri mai putin decat un motor asemanator dar pe benzina fiind singurul lucru care ma intereseaza atunci cand dau atatia bani pe o masina asta pentru ca sunt incapabil sa gandesc pe termen lung si sa ajung la concluzia ca daca fac 3 km pe an,pe durata de viata a masinii cheltuiesc defapt mai multi bani (costuri initiale de achizitie,intretinere etc) cu un diesel decat cu un motor pe benzina.
Eu zic ca procentul este undeva la 80% dar intradevar,este corect si cum ati spus voi,nivelul de 80% fiind peste nivelul de 10% asa cum apare in titlu.
De cauciucuri noi,are dreptate cel de mai sus,foarte putini isi cumpara si din aia foarte putini,multi au low-costuri de 5 lei bucata asa cum am vazut zilele trecute X3 dupa 2013 (nu stiu exact) cu anvelope Landsnail :)).N-a mai avut omu bani de Nokian,Continental,Bridgestone.Ajunge masina premium,anvelopele nu mai conteaza
Nici eu nu inteleg de ce nu se include un test real 0-100km/h si se preia doar cel de la producator.Una din "jucariile" mele ajunge la 100km/h cu 2 secunde mai putin decat zice producatorul.(luata de noua,nu se pune problema ca a umblat cineva la ea).Pe langa asta,puteti include test 100-0 cum a zis cineva mai sus(desi conteaza mult anvelopele),slalom,consum instant la diferite viteze,turatia motorului la diferite viteze,in diferite trepte de viteza,masurarea zgomotului la interior cu un smartphone sau cu un aparat special pentru asa ceva,test faruri noaptea si multe alte asemenea teste mai practice,mai obiective si mai reale,asa...ca vi se pare voua ca este mai zgomotoasa dar la ultimul articol ati spus ca este silentioasa,sau ca face suta in 12-13 secunde dar defapt,in realitate face in 10 si chestii de genul,nu prea ne lamuresc.
Ultimele comentarii
7 in total