Mers cu logan, cu opel, golf, dacii vechi etc, si cu chevrolet, nu retin daca aveo sau ceva asemanator. In niciuna nu m am simtit mai ca intr o cutie decat in chevy. Parca era goala toata. Iar daca e sa ne luam de detalii logan ii da lectii la raportul calitate pret.... parerea mea
eu m am referit la acoperirea varfului de sarcina de seara datorat si alimentarii masinilor, pe care nu il poti acoperi cu orice fel de centrala electrica, ca astea nu sunt televizoare sa apesi pe buton si sa inceapa sa dea curent.
si nu m am referit eu ca persoana sa reciclez bateria ci ca reciclarea acelei baterii impune anumite probleme referitoare la partea eco.
ideea cu facerea "plinului" prin schimabrea bateriei cred ca e buna insa trebuie ca toti constructorii de masini trebuie sa se puna de acord privind compatibilitatea bateriilor.
mai e o problema pt masinile electrice (nu sunt primu care o zice, doar o repet). sa na gandim ca ajungem ca 80% din conducatori auto detin o masina electrica, inchipuitiva ce bucurie e seara si noaptea pt sistemele energetice cand pe langa varfu de seara deja existent o sa mai conectam si masinile. se duce naibii tot eco-ul nostru ca pt a acoperi consumu se da drumu la centrale electrice pe gaz => CO2.
asta ca sa nu mai aducem aminte de toxicitatea metodelor de fabricare a bateriilor si de reciclarea lor.
nu sunt sustinator al hidrogenului dar se pare ca ....
Multumim pt lectia de mecanica insa nu cred ca era nevoie.
In alta ordine de idei sper sa iti dai seama intr un final ca masinile mentionate de tine si GT-R se adreseaza unor grupuri diferite de oameni.
cei care va faceti probleme ca nu exista sosele pentru asa masina sunt sigur ca ziceti asta pentru ca sunt sigur ca nu va permiteti asa masina. nu zic ca eu imi permit (desi nu mi se pare mutl pentru ce poate oferi) dar e totusi un mercedes si pe deasupra brabus. oricum cunoscatorii stiu de ce
Ultimele comentarii
5 in total