sa apara si pozele clare si va pun pozele suprapuse la spate sa vedeti unghiurile ca sunt aproape identice. astrah gtc are ideea aceeasi, da, dar m3 si acest astra sunt identice.(exceptam forma stopului, si niste mici rotunjiri la unele unghiuri.
n-am treaba cine a fost primul (e aceeasi discutie ca la telefoanele touchscreen) dar astea 2 sunt la fel la spate.
1. corvette nu este facut sa mearga asa tare. pur si simplu aerodinamica caroseriei nu permite.
2. cel care a modificat masina si a incercat sa realizeze un record de viteza fara o aripa deportanta spate e un cretin. chiar daca intr-adevar iti manaca din viteza maxima, dar nu patesti ca in film. si din cate vad eu exact acolo, sus (unde e geamul de la hayon care s-a desprins din zbor) a fost problema
bonus: primul cameraman e un idiot. ce credea el ca salveaza?
al doilea mai cu simt pragmatic a continuat sa inregistreze.
e f important pt cel care a fost implicat in accident sa aiba documentare cat mai detaliata pt a vedea detaliile pt a stii unde are de lucru pe viitor. nu sa filmezi iarba si genunchii in timp ce fugi disperat. daca moare, sigur tu, un nea caisa nu ai cum sa il salvezi.
Ultimele comentarii
51 in total