talk to the hand dude...
acum totusi sa iti si explic de ce nu esti decat de nivelul palmei.
carrera gt vs nissan gtr. epic fail scrie pe comparatia ta.
pt ca gtr-ul este plasat cu 911 turbo. lasand la o parte ce bate si 911GT2, daca ajunge sa fie comparat cu ditamai exotica de multe sute de mii de euro, inseamna ca porsche ar trebui sa isi concedieze inginerii. ZR1 e abia la limita cu multe sute de cai in plus.
nu neg realizarile ingineresti bmw. man. motorul de m5 e superb. dar comparam mere cu pere. vorbesti de altele.
aici se discuta de 335i performace vs alti competitori, care au fost selectati aiurea.
335i m-a incantat de la lansare, cand am avut ocazia sa ma invart cu el. de fapt 135i era masina /fav mea.
deci 335i performance nu este pt publicul larg.
si daca revenim cu picioarele pe pamant la 335i atunci altfel stau treburile...
dupa cum au zis si altii. comparatii de tip mere cu pere.
335 performance package nu prea se compara cu nimic. este o masina probabil de circuit sau pt cum a precizat automarket fanaticii BMW. Cand clar poti achizitiona un m3 si pune si destule optionale pe el, nu iti iei un 335 performance din asta.
e un moft, care va scoate probabil de la cativa oameni banii.
335i simplu se compara cu S5, asta e clar. pt ca M3 se compara cu RS4 / RS5.
Cat despre Infiniti.
Pe hartie G37s scoate 5.5sec 0-100kmh si 335i scoate 5.6 secunde. Pentru acest performance package ar trebui sa supunem atentiei un IPL. Si da, diversi producatori auto opteaza pt motorizari diferite. Unul prefera turbo, supercharger si altii aspirat, asta e.
A5 3.2 nu are ce cauta in versusul acesta fiind underpowered.
Mercedes C class terbuie tot ceva de peste 300 cp.
Si atunci cand tragem linie si vedem cat costa minunatiile nemtesti cu aceleasi performante, preferi totusi rafinamentul si performantele japoneze. Motor mare si de turatie....Ce poti sa mai vrei. Da, stiu, GTR, dar atunci isi strang ceilalti jucariile si pleaca...=))))))
cand inca chiorul nu era rege in satul orbilor c4 wrc cam facea regula cu loeb la volan. de fapt de cand a ajuns loeb la volan in wrc a cam aratat ca are valoare. inca din primul an, cand a concurat pe xsara wrc, era considerat un specialist al asfaltului.
PS: ceva asemanator a patit si nissan skyline gtr, cand in japonia la inceputul anilor 90, toti concurentii s-au retras pt ca gtr a castigat totul. oare,cumva orbii sunt prea slabi ca sa mai faca fata si de aia a ramas doar focusul? si ala e sub nivel.
c4 de vanzare nu are nici in clin nici in maneca cu ce vedem in wrc.
ahaha....ce bate? e masina tare, dar mai are de demonstrat. niste versusuri profi vor stabili situatia reala, nu niste videoclipuri de prezentare vadit viciate.
nu neg, imi place masinuta, dar, sa vedem cifrele...
Ultimele comentarii
51 in total